خانه » قیمت سینک گرانیتی جدید تهران
قیمت سینک گرانیتی جدید تهران-min
قیمت سینک گرانیتی جدید تهران-min
کسب و کار

قیمت سینک گرانیتی جدید تهران

Sending
User Review
0 (0 votes)

همانطور که می دانید قیمت سینک گرانیتی کوارتز به نسبت سینک ظرفشویی گرانیت بیشتر است سینک ظرفشویی گرانیتی از ترکیب سه مواد سنگ گرانیت، رزین اکریلیک و رنگ ساخته و تولید می شود سینکهای ظرفشویی گرانیتی را می توان بنابر سلیقه مشتریان تولید نمود یکی از پرطرفدارترین رنگ سینک ظرفشویی گرانیتی رنگ صورتی آن می باشد.

سینک ظرفشویی جزو سه رکن اصلی آشپزخانه می باشد از این رو افراد به منظور جلوه ی بهتر فضای آشپزخانه از مدل سینک ظرفشویی گرانیتی استفاده می کنند سینک گرانیتی در مقابل اجسام داغ مستحکم است اما پیشنهاد می شود از ظروف داغ به مدت زمان طولانی بر روی پیشخوان سینک قرار داده نشود.

یکی از عوامل موثر در قیمت سینک گرانیتی این است که بدنه سینک ظرفشویی گرانیتی در برابر اکثر لکه ها و آثار چربی بسیار مقاوم است سینکهای ظرفشویی گرانیتی در رنگهای زیبا و لوکسی نظیر: سفید، مشکی، برنز، قرمز، سورمه ای، مسی و صورتی ساخته می شود همیشه در بین بانوان خانه دار رنگ صورتی جذاب و زیبتر است سینکهای ظرفشویی گرانیتی در دو مدل تک لگن و دو لگن فروخته می شود همچنین می توان سینکهای ظرفشویی گرانیتی را به روش توکار و روکار نصب نمود که ما پیشنهادمی کنیم که بصورت روکار نصب کنید.

از ویژگیهای خوب سینک گرانیتی می توان به مستحکم بودن آن در مقابل اشعه ماورا بنفش اشاره کرد اگر قصد خرید سینک ظرفشویی گرانیتی با قیمت مناسب را دارید هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید.

سینک گرانیتی جدید

با توجه به پیشرفت علم و فناوری و همچنین ورود طرحها و مدلهای مختلف در تمامی لوازم خانه بخصوص لوازم آشپزخانه، سینک گرانیتی اصل و بسیار زیبایی در بازار موجود می باشد که این تنوع می تواند جوابگوی تمام نیازها و سلیقه های مردم باشد.

از دیگر موارد و خصوصیات سینکهای گرانیتی می توان به مقاومت بسیار بالای این مدل از سینکها اشاره کرد، این مدل در برابر شوکهای گرمایی و همچنین شوک سرما و خط و خشهایی که از کشیده شدن بر روی آن توسط لوازم فلزی دیگر صورت می گیرد، بسیار مقاوم است، همچنین مواد شوینده بسیار قوی مانند جوهر نمک و مابقی شوینده ها که ترکیب بسیار قوی ای برای شستن دارند به مرور زمان به سینکهای استیل و مسی تاثیر گذاشته و موجب تغییر رنگ و همچنین خرابی آن می شوند، اما در سینکهای گرانیتی به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر مواد شوینده این امکان وجود ندارد و مواد شوینده قوی تاثیری بر آن نمی گذارد و شکل ظاهری و شیک آن به خوبی حفظ می گردد.

سینک گرانیتی جدید-min
سینک گرانیتی جدید-min

در واقع بهداشت در آشپزخانه حرف اول را می زند و در مرکز این بهداشت، تمیزی و رعایت نظافت سینک گرانیتی جدید می باشد، در دقیقه میلیونها باکتری توانایی تکثیر و رشد را دارند و اگر تمیز نگهداشتن سینک کار سختی باشد، بدون شک موجب به وجود آمد بیماریها و مشکلات زیادی برای اهالی خانه خواهد بود، سینکهای گرانیتی در برابر میکروبها و باکتریها مقاوم هستند و در واقع بهداشت را تضمین می کنند، در واقع راحتی و آسوده تمیز شدن سینک موجب آن می شود که بتوان به سرعت کثیفیها و باکتریها را از بین برد و محیط را تمیز نگاه داشت و از آن لذت برد.

سینک گرانیتی تهران

به دلیل استقبال بالای طراحان دکوراسیون از سینک گرانیتی ایرانی فروش آن به صورت گسترده در شهرهای مختلف از جمله تهران صورت می گیرد.

سفید و مشکی از محبوب ترین رنگها در سینکهای گرانیتی می باشند چراکه قابلیت ست شدن با هر رنگی را دارند.

در این بخش قصد داریم تا به ذکر مزایای مختلف سینک ظرفشویی گرانیتی بپردازیم:

دوام بالا: با توجه به اینکه سینکهای گرانیتی تحت فشار بالایی ساخته می شوند در نتیجه دوام زیادی دارند و بسیار محکم هستند به طوری که حتی با سقوط وسایل سنگین روی آنها مشکلی برای سینک پیش نخواهد آمد.

آنتی باکتریال: از آن جایی که آشپزخانه یکی از محلهایی است که منشا آلودگی می باشد، استفاده از سینکهای گرانیتی به دلیل داشتن خاصیت آنتی باکتریالی در آن جا لازم می باشد چراکه تا 96 درصد باکتریها را کاهش می دهد.

ضد خط و خش: هرچه تراکم موادی که در ساخت سینکهای گرانیتی به کار می رود بیشتر باشد خاصیت ضدخش بودن آنها نیز بالاتر می رود، همچنین در نوع باکیفیت آن یک لایه ای از مواد روی سطح بیرونی سینک زده می شود که به عنوان لایه ای محافظتی عمل می کند و مانع از آسیب دیدن سینک می گردد.

در صورتی که لایه محافظ دچار آسیب دیدگی شد می توان با استفاده از ساب و پولیش اقدام به رفع آن کرد.

سینک گرانیتی تهران-min
سینک گرانیتی تهران-min

مقاوم در برابر حرارت: یکی از مزایایی که سینک گرانیتی تهران در مقایسه با سینکهای ظرفشویی استیل دارند تحمل حرارت بالا تا 280 درجه سانتی گراد می باشد اما بهتر است ظروفی که داغ هستند را به صورت مستقیم روی سینکهای گرانیتی قرار ندهید تا عمر سینکها بیشتر شود.

حفاظت از طعم مواد غذایی: یکی از خاصیتهای جالبی که سینکهای گرانیتی دارند خاصیت محافظت از غذا می باشد که باعث شده بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید میوه و سبزیجات خود را روی سینک قرار دهید چراکه سنگ گرانیک خاصیت محافظت از غذا را دارد و باعث تغییر طعم و بوی مواد غذایی شما نمی شود.

رنگ ثابت و مقاومت بالا در برابر لکه های اسیدی: با توجه به اینکه در ساخت سینکهای گرانیتی معمولا از کوارتز استفاده می شود که شن و ماسه های تشکیل دهنده آن به همراه ذرات رنگ در کوره ای که دمای آن بالای 1000 درجه فارنهایت است قرار می گیرند و همین امر باعث می شود تا رنگ آنها ثابت و بادوام شود.

اگر جنس سینک باکیفیت باشد در مقابل میوه های اسیدی مقاوم است و لکه های میوه هایی مانند لیمو و پرتقال باعث تغییر رنگ آن نمی شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x