خانه » معرفی محبوب ترین سایت های جستجوی کار در آلمان
معرفی محبوب ترین سایت های جستجوی کار در آلمان
معرفی محبوب ترین سایت های جستجوی کار در آلمان
کسب و کار

معرفی محبوب ترین سایت های جستجوی کار در آلمان

Sending
User Review
0 (0 votes)

پیدا کردن شغل دلخواه در کشور آلمان یکی از معضلات افراد تبعه این کشور است چرا که برخی هنوز کامل به زبان آلمانی مسلط نیستند و برخی هم مهارت کافی برای ورود به یک شغل را ندارند. دولت این کشور به خاطر کاهش نیروی جوان در مشاغل مختلف، فرصت‌های شغلی زیادی را در اختیار افراد تبعه و خارجی گذاشته است. وجود سایت‌های مختلف استخدامی در کشور آلمان این فرصت را در اختیار مهاجران می‌گذارد تا فرصت‌های شغلی جدید را بشناسند و بر اساس توانایی‌ها و مهارت‌هایی که دارند، مناسب‌ترین شغل را انتخاب کنید. یک وبسایت جستجوی کار در آلمان در واقع پلی ارتباطی بین کارمند یا کارگر با کارفرما است که از این طریق می‌توانند یک دیگر را پیدا کنند. حالا ما در این مطلب قصد داریم بهترین وبسایت‌های کاریابی برای موقعیت‌های شغلی مختلف را معرفی کنیم.

کاریابی در آلمان برای ایرانیان
کاریابی در آلمان برای ایرانیان

کاریابی در آلمان برای ایرانیان

بهترین و ساده ترین روش برای پیدا کردن شغل مناسب، مراجعه به سایت های کاریابی است. آگهی استخدامی در وب سایت‌های مختلف کاریابی به مهاجران ایرانی کمک می‌کند تا کار مورد علاقه خود را زودتر پیدا کنند. در این سایت‌ها کارفرمایان با ثبت آگاهی استخدام آمادگی خود را برای پذیرش کارمند یا کارگر اعلام می‌کنند. در زیر بهترین پورتال‌های شغلی در کشور آلمان را معرفی می‌کنیم و در مورد آن‌ها نکات مهمی را با شما به اشتراک می‌گذاریم. اگر به دنبال شناخت بهترین سایت نیازمندی‌های شغلی در آلمان هستید، در ادامه همراه ما باشید.

 

سایت StepStone، پیشتاز در کاریابی

یکی از اولین سایت‌های کاریابی در کشور آلمان، سایت StepStone است. در واقع از زمانی که ثبت آگهی‌های شغل‌یابی در اینترنت محبوب شد، سایت StepStone یکی از پیشتازان در این عرصه شد و از آن زمان تا به امروز فرصت‌های شغلی زیادی را در خود جای داد. این سایت به شما اجازه فیلتر کردن آگهی‌ها با زبان انگلیسی را می‌دهد، پس اگر به زبان آلمانی تسلطی ندارید، به راحتی می‌توانید فرصت‌های شغلی با زبان انگلیسی را در این سایت جستجو کنید.

StepStone ابزاری جهت بررس حقوق مشاغل مختلف دارد و به شما این اجازه را می‌دهد تا فرصت‌های شغلی مختلف را از لحاظ دستمزد و حق‌الزحمه پرداختی مقایسه کنید و از بین آن‌ها مناسب‌ترین شغل با درآمد بالاتر را انتخاب نمایید. این سایت اجازه ثبت و بارگذاری رزومه‌تان را هم به شما می‌دهد تا کارفرمایان با مشاهده آن، در صورت تمایل جهت استخدام با شما تماس بگیرند.

سایت Arbeitsagentur، مجموعه‌ای کامل از مشاغل 
سایت Arbeitsagentur، مجموعه‌ای کامل از مشاغل

سایت Arbeitsagentur، مجموعه‌ای کامل از مشاغل 

وبسایت Areitsagentur امکان درج آگهی‌های استخدامی برای مشاغل پاره‌وقت، تمام وقت، فریلنسری، کارهای ساده که نیاز به مهارت خاصی ندارند به علاوه مشاغل حرفه ای را پوشش می دهند. این وبسایت هم به زبان انگلیسی و آلمانی در دسترس است، پس اگر هنوز به زبان آلمانی تسلط ندارید، به راحتی می‌توانید فرصت‌های شغلی این سایت را با زبان انگلیسی ببینید.

سایت Indeed، پربازدیدترین سایت کاریابی

وبسایت جستجوی کار در آلمان Indeed را می‌توان یکی از پربازدیدترین سایت‌های کاریابی در این کشور دانست چرا که روزانه حجم ترافیک بالایی دارد و افراد زیادی برای پیدا کردن موقعیت‌های شغلی مناسب به آن مراجعه می‌کنند. این سایت از 10 سال پیش تا به امروز موفقیت‌های زیادی به دست آورد و حالا به عنوان یکی از محبوب‌ترین سایت‌های کاریابی به شمار می‌رود. سایت Indeed امکانات مختلفی را در اختیار کارمندان و کارفرمایان قرار می‌دهد، مثلا امکان فیلتر کردن عناوین شغلی مختلف را به شما می‌دهد و همچنین موقعیت‌های شغلی را بر اساس موقعیت مکانی‌شان طبقه‌بندی می‌کند.

سایت Snaphunt، پیدا کردن شغل از سراسر جهان

Snaphunt یک سایت کاریابی جهانی است که کارفرمایان در آن‌ها آگهی‌های استخدامی خود را ثبت می‌کنند و می‌توانند نیروی کار را از سراسر جهان از جمله کشور آلمان پیدا کنند. مزیت این سایت ثبت آگهی رایگان است، یعنی شرکت‌ها نیازی نیست برای ثبت موقعیت شغلی جدید هزینه‌ای پرداخت کنند. سایت Snaphunt کاربران زیادی دارد و به همین دلیل فرصت‌های شغلی زیادی در آن وجود دارد و کارفرماها می‌توانند کارمند یا کارگر مورد نیازشان را استخدام کنند.

سایت LinkedIn، فرصتی طلایی برای استخدام
سایت LinkedIn، فرصتی طلایی برای استخدام

سایت LinkedIn، فرصتی طلایی برای استخدام

سایت LinkedIn یک شبکه اجتماعی قدرتمند برای ایجاد ارتباط بین کارمند و کارفرما است و به همین دلیل می‌توان آن را به عنوان یک فرصت طلایی برای کسانی که به دنبال پیدا کردن فرصت شغلی مناسب هستند، دانست. شما در LinkedIn می‌توانید رزومه‌تان را درج کنید و از موفقیت‌های شغلی و توانایی هایتان صحبت کنید تا کارفرمایان متمایل به استخدام‌تان شوند. برای LinkedIn رقبای زیادی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به Xing اشاره کرد اما با این حال این سایت فرصتی مناسب است تا به شغل رویایی‌تان برسید.

سایت Xing Stellenmarkt، رقیب سرسخت LinkedIn

تا مدتی قبل امکان استفاده از سایت Xing Stellenmarkt فقط به زبان آلمانی امکان‌پذیر بود اما حالا به زبان انگلیسی هم در دسترس است. این سایت برای اینکه از رقیب خود یعنی LinkedIn جا نماند، سرمایه‌گذاری‌های مختلفی روی پیشرفت و رشد شبکه خود انجام داد. کارمندان، کارگران و کارفرمایان می‌توانند از رقابت Xing Stellenmarkt با LinkedIn استفاده کنند و فرصت‌های شغلی خود را در بین این دو سایت پیدا کنید.

سایت Kimeta، بیش از 2 میلیون اگهی فعال

سایت Kimeta یک سایت جستجوی کار در آلمان با محبوبیت زیاد بین کاربران دارد که تا به امروز بیشتر از 2 میلیون آگهی فعال دارد و فرصت‌های شغلی مختلف را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. این سایت به جمع‌آوری مشاغل مهم می‌پردازد تا بتوانند با یک جستجوی ساده، فرصت شغلی مورد نظرشان را پیدا کنند. کارفرمایان در طی چند مرحله ساده می‌توانند آگهی‌شان را در Kimeta ثبت کنند و پس از آن فرصت شغلی‌شان را در معرض دید بسیاری از افراد جویای کار قرار بدهند.

سایت Meinestadt.de، محبوب و پر ترافیک
سایت Meinestadt.de، محبوب و پر ترافیک

سایت Meinestadt.de، محبوب و پر ترافیک

یکی دیگر از وب‌سایت‌های محبوب کاریابی آلمانی که ترافیک زیادی دارد، Meinestadt.de است. این سایت محبوبیت زیادی دارد و همه کاربران برای پیدا کردن مشاغل خاص و مورد علاقه‌شان، Meinestadt.de را در لیست خود قرار می‌دهند. این وبسایت یک دایرکتوری مشاغل متناسب با منطقه سکونت شماست. در واقع Meinestadt.de فرصت‌های شغلی منحصر به فردی را در اختیار کارمندان یا کارگران قرار می‌دهد که این فرصت در وبسایت های دیگر ثبت نمی شود. در این وبسایت می‌توانید مشاغلی پیدا کنید که به شما در یادگیری زودتر زبان آلمانی کمک می‌کنند. همچنین آگهی‌های مختلفی در رابطه با اجاره ملک و املاک یا فروش خودرو هم ببینید.

 

سایت Monster، ثبت آگهی در بیش از 200 سایت

یک امتیاز متفاوت این وبسایت با سایر وبسایت های دیگر کاریابی این است که با ثبت آگهی در سایت جستجوی کار در آلمان Monster، آگهی شما فقط در این سایت ثبت نمی‌شود بلکه در 200 سایت شریک Monster هم به درج می شود. این یعنی فرصت دیده شدن بیشتر آگهی تان در نتیجه خیلی زودتر می‌توانید فرصت شغلی مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. از قابلیت‌های سایت Monster می‌توان به بهینه‌شدن آگهی‌ها برای تلفن همراه اشاره کرد؛ با این ویژگی مهم نیست که کارفرما یا کارگر و کارمند از چه طریقی به آگهی دسترسی پیدا می‌کنند، در هر صورت آن‌ها می‌توانند به طور کامل آگهی‌تان را بررسی کنند و در صورت نیاز با شما تماس بگیرند. در این سایت بیشتر از 1000 کارفرما وجود دارد که از سراسر جهان برای استخدام کارمند یا کارفرما، رزومه‌های مختلفی دریافت کرده و آن‌ها را بررسی کنند.

وب سایت های جستجوی کار در آلمان متناسب با انواع مشاغل

حالا که با وب‌سایت‌های مختلف جستجوی کار در کشور آلمان آشنا شدید، در زیر وب‌سایت‌های دیگر را متناسب با انواع مشاغل را معرفی می‌کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار در ترکیه، عمان یا هر کشور دیگری را دارید، حتما درباره راه اندازی کسب و کار در آن کشور مطالعه داشته باشید و بعد تصمیم گیری کنید.

بانک مشاغل کارآموزی، دانشجوها و فارغ التحصیلان

اگر مشغول به تحصیل هستید، تحصیل‌تان رو به اتمام است یا به دنبال فرصت شغلی برای کارآموزی می‌گردید، وب سایت‌های زیر مناسب شما هستند:

  • de
  • jobteaser

بانک مشاغل استارت آپ ها

اگر استارت‌آپی در آلمان دارید و می‌خواهید در رابطه با آن آگهی‌های شغلی مختلفی ثبت و استخدام کنید می‌توانید از سایت‌های زیر کمک بگیرید:

  • de
  • co
  • com

بانک مشاغل برنامه نویسی

برنامه‌نویس‌ها و کدنویس‌هایی که به دنبال فرصت شغلی هستند، می‌توانند به سایت honeypot.io مراجعه کنند.

بانک مشاغل دولتی

اگر به دنبال شغل‌های دولتی و استخدامی هستید، سایت gesinesjobtipps.de می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

بهترین وبسایت برای جستجوی کار در آلمان

در این مطلب وب‌سایت‌های مختلف را معرفی کردیم که هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند. شما می‌توانید بر اساس توانایی‌ها و مهارت‌هایی که دارید، به این سایت‌ها مراجعه کنید و آگهی‌های های استخدامی مختلف‌شان را بررسی نمایید تا نهایتا بتوانید شغل رویایی‌تان  را در آلمان پیدا کنید. کشور آلمان یکی از شهرهای توسعه یافته است و برای پیشرفت و زندگی در آن نیاز به یک شغل با امنیت مالی بالا دارید، پس چنانچه هنوز شغل مناسبی پیدا نکردید، از وب سایت‌های کاریابی مختلف این کشور استفاده کنید. اما اگر قصد راه اندازی کسب و کار در آلمان را دارید بهتر است  قبل از هر چیز درباره نکات مهم راه اندازی کسب و کار بیشتر بدانید تا بتوانید در مسیر درستی حرکت کنید.

 

منابع: https://liveworkgermany.com

 

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x