خانه » نحوه کسب درامد با بازی در ایران
نحوه کسب درامد با بازی در ایران
نحوه کسب درامد با بازی در ایران
کسب و کار

نحوه کسب درامد با بازی در ایران

Sending
User Review
0 (0 votes)

امکان کسب درامد با بازی در ایران وجود دارد. هرچند که کار ساده ای نیست. در این مقاله قصد داریم چند گزینه برای کسب درآمد از طریق بازی را به شما معرفی کنیم و نکته های مهم را با هم بررسی کنیم. در تمام دنیا از طریق بازی های ویدیویی کسب درآمد می کنند. اما حقیقت این است که انجام این کار واقعا سخت است بسیاری از کسانی که این مسیر را طی می‌ کنند، ظرف چند سال یا حتی چند ماه از آن منصرف می‌ شوند. زیرا جنبه‌ کاری لذت بازی کردن را از بین می برد و ممکن است چیزی را که زمانی دوست داشته اند، مایه تنفرشان شود. کسب درآمد اولیه از طریق بازی برای افراد جوان دارای وقت آزاد و کسانی که مایل به ادامه دادن این کار برای چند سال هستند، امکان پذیر است. چند راهکار مختلف وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

در ازای پخش زنده بازی پول بگیرید

هرکسی می تواند بازی کردن خود را به صورت آنلاین برای مخاطبان خود در تمام دنیا از طریق اینترنت پخش کند و از طریق تبلیغات درآمد داشته باشد. توییچ و یوتیوب گزینه هایی برای این کار در تمام دنیا هستند. این کار دشوار است چون زمان زیادی طول می کشد تا مخاطبان شما برای پخش زنده جمع شوند. ممکن است چندین ماه حتی ۱۰ بیننده هم نداشته باشید و حتی ممکن است جمع کردن دنبال کنندگان وفادار چند سال طول بکشد. تا بیننده زیادی پیدا نکنید خبری از درآمد نیست. باید شوخ طبع باشید و بازی کردن را جذاب کنید. تنها در این صورت است که می توانید از طریق پخش آنلاین درآمد کسب کنید. کسب درامد با بازی در ایران با این روش نیازمند یک رایانه ی شخصی فوق العاده قدرتمند و پرسرعت است.

 

در مورد بازی ها بنویسید

آیا دوست دارید نویسنده باشید؟ می تواند به یک سایت بپیوندید یا سایت خودتان را راه اندازی کنید و اخبار، نقد ها، مصاحبه ها در مورد یک بازی و موارد این چنینی را بنویسید. در واقع شما روزنامه نگاری در رابطه با بازی ها خواهید شد. می تواند به عنوان فریلنسر به ازای هر مقاله ای که می نویسید درآمد داشته باشید. نوشتن در مورد بازی ها خود یک راه کسب درامد با بازی در ایران است. البته این کار هم مانند انواع روزنامه نگاری یک رقابت است و افراد زیادی هستند که این کار را انجام می دهند شما باید بتواند جذاب بنویسید تا مخاطب خوبی جذب کنید. باید اطلاعات به روزی داشته باشید و البته انرژی ذهنی زیادی باید در این راه صرف کنید.

 

راهنما و آموزش برای بازی‌ های ویدیویی ایجاد کنید

بسیاری از تازه واردان به بعضی از بازی ها عاشق خواندن راهنما هستند. مخصوصاً برای بازی های چند نفره می توانید با ایجاد یک وب سایت و یا حتی آپلود ویدیو هایی در یوتیوب راهنما هایی به شکل الکترونیکی در اختیار افراد بگذارید. به این ترتیب با جذب مخاطب می‌ توانید کم کم از این راه کسب درآمد کنید. نیاز دارید زمان زیادی صرف این کار بکنید و البته مهارت نوشتاری قبلی نیز لازم است. راهنما ها باید فشرده، جامع و در عین حال سرگرم کننده و به سادگی قابل درک باشند. برای شروع یک بازی محبوب را پیدا کنید و کشف کنید که بازیکنان با چه موردی مشکل دارند و نکات مهم را برایشان مطرح کنید.

 

در مورد بازی ها پادکست درست کنید یا کانال یوتیوب راه بیندازید

در مورد بازی ها پادکست درست کنید یا کانال یوتیوب راه بیندازید
در مورد بازی ها پادکست درست کنید یا کانال یوتیوب راه بیندازید

اگر حرف‌ های زیادی برای گفتن دارید می‌ توانید یک نمایش روزانه، هفتگی یا ماهانه مرتبط با بازی های محبوب ایجاد کنید. این می‌ تواند به صورت گفت و گویی صوتی و پادکست یا به صورت ویدیویی در کانال های یوتیوب باشد. این کار به شما کمک می‌ کند که تبلیغات و حمایت های مالی فراوانی را به سمت خود سرازیر کنید. قبل از اینکه از این طریق کسب درآمد کنید باید مخاطبان قابل توجهی را جمع کنید. نمایش شما باید آنقدر جذاب و قانع کننده باشد که افراد از کار شما خسته نشوند. خوبی این کار این است که مجبور نیستید به صورت زنده مردم را با بازی ها آشنا کنید و می توانید در پشت صحنه سعی و خطا های خودتان را بپوشانید.

 

با برنده شدن در بازی ها حامی مالی کسب کنید

گاهی شرایطی وجود دارد که می توانید در بازی های آنلاین با دیگران مسابقه بدهید و اگر بتوانید برنده باشید. در این صورت امکان جذب حامی مالی برای شما وجود دارد. البته هر چقدر بازی های محبوب تر و جذاب تر باشند، رقابت کردن و برنده شدن در آن ها سخت تر است. اگر به طور پیوسته در اوج باقی نمانید، نمی‌توانید این راه را به عنوان راه کسب درامد با بازی در ایران انتخاب کنید. این صنعتی جوان است و جای پیشرفت زیادی در آن وجود دارد با مسابقه دادن در بازی های محبوب باید نام خود را در معرض دید عموم قرار بدهید و تلاش خود را برای بهترین بودن بکنید.

 

تست کردن بازی ها

یکی از راه هایی که افراد می توانند در آن با بازی کردن کسب درآمد کنند، این است که بازی های تازه تولید شده را تست کنند. برای این کار بازی ساز ها افرادی را استخدام می کنند که به دقت بازی آن ها را انجام دهند و باگ ها و مشکلات یک بازی را برایشان کشف کنند. البته این کار ممکن است خسته کننده باشد، چون بازی ها قرار نیست در اینجا به شما لذت ببخشند و قرار است ایراد هایی که دارند، در بیاید. چنین فرصتی در ایران خیلی محدود است و باید بازی ساز ها چنین درخواستی برای فردی با این شرایط داشته باشند.

 

فروش اکانت

در مورد بعضی از بازی های معروف و پرطرفدار اگر اکانت شما خیلی حرفه ای باشد و سطح بالایی داشته باشد، می توانید با فروختن آن کسب درآمد کنید و یک بازی جدید را شروع کنید و آن را به امتیاز قابل قبولی برای فروش برسانید. این یک راه مناسب است که هم از بازی کردن لذت ببرید و هم بتوانید زمانی را که صرف کرده اید، به پول تبدیل کنید. همیشه افرادی وجود دارند که دلشان بخواهد یک اکانت حاضر و آماده و پیشرفته را خریداری کنند. کسب درامد با بازی در ایران شامل چنین مواردی نیز می شود. البته بعضی از بازی ها فروش حساب کاربری را خلاف مقررات قرار می دهند و باید قبل از شروع هر بازی به این موارد نیز فکر کنید.

 

کسب درامد با بازی های تلفن همراه

خیلی جالب است که با انجام بعضی از بازی های گوشی تلفن همراه می توانید به راحتی کسب درآمد کنید. در ادامه تعدادی از این بازی‌ ها را معرفی خواهیم کرد که تنها با بازی کردن و امتیاز گرفتن و یا با دیدن فیلم های تبلیغاتی و غیره می توانید در آن کسب درآمد دلاری داشته باشید.

 

بازی swagbucks

بازی swagbucks
بازی swagbucks

اسواگ باکس یک بازی ایده آل برای همه افرادی است که می خواهند از طریق تلفن همراه با بازی کسب درامد داشته باشند. وقتی در این برنامه عضو شوید چندین روش درآمد زایی پیش روی شما ظاهر می شود. از تماشای فیلم گرفته تا بازی کردن و نظرسنجی همگی برای شما کسب درآمد خواهند داشت. با عضویت در برنامه ۵ دلار دریافت می‌ کنید. سازندگان این بازی تا کنون چند صد میلیون دلار درآمد نصیب اعضای بازی کرده اند.

 

بازی mistplay

بازی mistplay
بازی mistplay

میست پلی در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و یکی از بهترین برنامه های بازی است که به بازیکنان خود پول پرداخت می کند. پرداخت پول با این هدف انجام می‌ شود که بازیکنان را به مشتریان وفادار تبدیل کند. تا کنون این برنامه چند میلیون دلار به کاربران خود سود رسانده است. تجربه ی بازی در این فضا لذت بخش است. اما می تواند با دوستان خود بازی کنید و با افراد جدیدی نیز آشنا شوید. این بازی روی سیستم عامل اندروید اجرا می شود.

 

بازی rewardia

بازی rewardia
بازی rewardia

در ریواردیا بازی های متنوعی برای افراد در نظر گرفته شده است و با تماشای فیلم، شرکت در نظرسنجی ها و بازی کردن امکان کسب درامد وجود دارد. برای خوشامد گویی به افراد امتیاز می دهد. افرادی که دیگران را معرفی کنند، می توانند ۱۰ درصد از درآمد آن ها را کسب کنند. بدون اینکه از درآمد کسی کاسته شود. البته برای برداشت درآمدتان باید حداقل ۵ دلار پرداخت کنید.

 

بازی های HQ و Swag IQ و Givling

بازی های HQ و Swag IQ و Givling
بازی های HQ و Swag IQ و Givling

این بازی ها بر مبنای پرسش و پاسخ طراحی شده‌ اند و به شما این امکان را می‌ دهد که با افراد دیگر رقابت کنید و در بازی برنده شوید. به این ترتیب می‌ توانید جایزه‌ ی پاسخ دادن خودتان را دریافت کنید که به دلیل دلاری بودن جایزه‌ ها مبلغ کمی محسوب نمی شود. در هر سه بازی باید هر سوال را ظرف در ۱۰ ثانیه پاسخ بدهید و طبیعتاً کسب درآمد از چنین بازی هایی ساده نیست. چون رقیبان زیادی وجود دارند. حتی می توانید دوستان خودتان را نیز به چالش دعوت کنید و این بازی را دسته جمعی انجام بدهید. اگر کسب درآمد هم نکنید، حداقل لذت می برید. این بازی ها اطلاعات عمومی شما را می سنجد.

 

بازی آنلاین splinterland

بازی آنلاین splinterland
بازی آنلاین splinterland

در این بازی علاقه مندان به برنده شدن در برابر هیولا های درون بازی های، جوایز  مختلف و متنوعی را دریافت می کنند. امکان داد و ستد و معامله با بازیکنان دیگر از طریق کارت های بازی فراهم است. کارت های بازی روی دستگاه های تلفن همراه، کامپیوتر ها و گجت های هوشمند قابل اجرا است. در حال حاضر کسب درآمد ارزی با این بازی امکان پذیر است و با استفاده از قابلیت های آن می توانید قدرت کاراکتر های بازی را ارتقا ببخشید و با قدرت بیشتری با هیولاها مبارزه کنید.

 

بازی Chainmonsters

<yoastmark class=

بازی هیولا های زنجیره ای از جمله بازی های آنلاین است که به صورت گروهی هم می توانید در آن بازی کنید و کسب درآمد ارزی داشته باشید. در این بازی نیز باید با هیولاهای وحشتناک و پلید مبارزه کنید و در کنار آن امتیاز بگیرید. نسل جدید به این بازی ها علاقه زیادی دارند.

 

بازی lucktastic

بازی lucktastic
بازی lucktastic

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید احتمالا  بازی های اسکرچ را می شناسید. اسکرچ در واقع یک زبان برنامه نویسی برای بازی های کامپیوتری است که به صورت نوشتاری نیست. بلکه به شکل تصاویری هستند که باید زیر یکدیگر قرار بگیرند تا برنامه ساخته شود. بازی های اسکرچ در بین گیمر ها طرفداران خیلی زیادی دارد. اگر به این دسته بازی ها علاقمند هستید lucktastic گزینه ی خوبی برای شماست. جایزه های نقدی آن معمولاً کمتر از ۲۵ سنت است و به هر حال درآمد خیلی کمی برای شما ایجاد می کند.

 

بازی Long Game

بازی Long Game
بازی Long Game

همانطور که می بینید برای کسب درامد بازی های فوق العاده متنوعی وجود دارد. لانگ گیم یکی دیگر از برنامه های اندرویدی است که می تواند برای شما کسب درآمد ایجاد کند. البته برای درآمد داشتن از این بازی باید ابتدا شماره حساب، نام کاربری و مشخصات تایید هویت خود را وارد برنامه کنید. سپس در بخش هدف گذاری برنامه هدفی برای خرید مشخص می کنید و در ابتدا باید مبلغ مشخصی به حساب بازی واریز کنید. به مرور زمان هر چقدر بازی کنید و کسب درآمد داشته باشید، این جایزه به حساب کاربری شما واریز می شود. این بازی با بیمه FDIS پشتیبانی می شود.

 

بازی های InboxDollars

بازی های InboxDollars
بازی های InboxDollars

30 بازی متنوع در این مجموعه وجود دارد. از جمله شطرنج، سودوکو و … که همگی می توانند شما را سرگرم کنند. در عین حال جوایزی که از برنده شدن در بازی ها دریافت می کنید، برای شما جذابیت خواهد داشت.

 

بازی bananatic

بازی bananatic
بازی bananatic

این برنامه با بقیه بازی های اندرویدی تفاوت دارد. در واقع آن را برای امتحان کردن بازی های جدید و پیدا کردن باگ بازی های اندرویدی، برای ارتباط گرفتن گیمر ها درباره بازی های مختلف ساخته اند. با انجام بازی‌های آن می توانید نظراتتان را به اشتراک بگذارید و به عنوان پاداش ارزهای مجازی درون‌ برنامه‌ ای دریافت کنید. سپس می توانید ارز دیجیتال خود را به کارت هدیه یا بازی های پرمیوم تبدیل کنید. با استفاده از این برنامه به پیشرفت و ارتقاء بازی های اندرویدی کمک قابل توجهی خواهید کرد.

 

بازی brain battle

بازی brain battle
بازی brain battle

این بازی هیجان زیادی دارد. باید برای استفاده از این برنامه باید ابتدا باید یکی از بازی‌ های آن شرکت کنید و برای خودتان با برنده شدن بلیط جمع کنید. وقتی بلیط مخصوص بازی را به دست آوردید می توانید در قرعه کشی شرکت کنید و شانستان را برای دریافت جایزه های چشمگیر امتحان کنید.

 

بازی lucky day

بازی lucky day
بازی lucky day

یکی دیگر از برنامه‌های جامع اندروید که با آن می توانید انواع بازی های اسکرچ و غیره را انجام دهید و با آن کسب درآمد داشته باشید lucky day است. بزرگترین جایزه این برنامه ۱۰۰ هزار دلار است و باید با پیروزی در بازی ها به این جایزه بزرگ برسید. جوایز دیگری هم غیر از این جایزه ی بزرگ وجود دارد که می توان آن را تبدیل به کارت هدیه کرده و از فروشگاه های معتبر ای مثل آمازون خرید کنید.

 

آیا کسب درآمد با بازی ارزش دارد؟

واقعیت امر این است که بیشتر بازی ها و برنامه هایی که در ازای بازی کردن به شما پول پرداخت می کنند، رقم خیلی ناچیزی دارند و شانس کمی برای دریافت درآمد خیلی زیاد وجود دارد. کسب درامد با بازی در ایران کار ساده ای نیست. احتمالاً کار کردن در یک شغل معمولی و شغل دوم خیلی می تواند سودمند تر باشد. اما به هر حال بازی هایی که امکان کسب درآمد ایجاد می کنند بهتر از بازی های هستند که وقت شما را تلف می کنند.

 

درآمد ارزی این بازی ها چگونه است؟

این برنامه های بازی از راه های مختلفی برای خود درآمد ایجاد می کنند. بعضی از مبالغ توسط بازی سازان پرداخت می شود و بعضی با تبلیغات کسب درآمد می کنند. بعضی از بازی ها نیز برای ورود مبلغ از تمام کاربران دریافت می کنند.

 

مراقب کلاهبرداری باشید

تقریبا اکثر بازی هایی که افراد را مجبور می کنند قبل از شرکت کردن در بازی پولی بپردازند، مثل قمار هستند و احتمال کلاهبرداری در آن ها خیلی زیاد است. در بسیاری از این بازی ها بیشتر از اینکه پول به دست بیاورید، پول از دست می دهید و در انتها نقد کردن پاداشتان را تقریباً غیر ممکن می‌ کنند. بعضی دیگر از برنامه هایی که در تلفن همراه به کاربران خود پاداش می دهند، قصد دارند داده های اطلاعاتی شما را بدزدند. باید برای نصب هر نرم افزاری روی تلفن همراه مطمئن باشید و نظرات مختلف در مورد هر کدام از بازی ها را بررسی کنید. به طور کلی انجام بازی با تلفن همراه شما را ثروتمند نمی کند. نباید انتظار داشته باشید جایگزین شغل روزانه و تمام وقت شما شود. مگر اینکه گیم استریمینگ انجام بدهید. فقط باید یاد بگیرید چطور استریمر شوید.

 

به هر حال کسب درآمد از طریق بازی های ویدیویی امکان پذیر است

بازی ها سرگرم کننده هستند. زیرا راهی برای فرار از واقعیت را به افراد نشان می دهند و برای ساعت هایی ذهن آن ها را آرام می کند. اما زمانی که بازی به شغل یک فرد تبدیل می شود، این جنبه ی سرگرم کننده از بین می رود. ممکن است عاشق این شغل باشید. اما باید هوش خود را برای آن به کار بیندازید و با دقت بازی کنید. برای کسب درامد با بازی در ایران لازم است از زاویه ی دیگرس به بازی کردن نگاه کنید و نکاتی که در مقاله گفته شده را به خوبی رعایت کنید.

 

 

منبع
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x