خانه » معرفی بهترین مانیتورهای گیمینگ جهان در 2022
معرفی بهترین مانیتورهای گیمینگ جهان در 2022
معرفی بهترین مانیتورهای گیمینگ جهان در 2022
تکنولوژی

معرفی بهترین مانیتورهای گیمینگ جهان در 2022

Sending
User Review
0 (0 votes)

اگر یک گیمر هستید قطعا می دانید که مانیتور مهم ترین قسمت از یک سیستم بازی است. زیرا تمام هیجان و زیبایی یک بازی به مانیتور آن بستگی دارد. وقتی مانیتور بازی کیفیت خوبی نداشته باشد، حتی اگر از بهترین پردازنده و کارت گرافیک هم استفاده کنید اما خروجی کار را نمی توانید درک کنید، چون مانیتور توان لازم برای اجرای گرافیک یک بازی قدرتمند را ندارد. برای انتخاب یک مانیتور گیمینگ خوب باید به ویژگی هایی مثل اندازه صفحه نمایشگر، نرخ تازه سازی، وضوح و نوع پنل توجه کنید. بنابراین اگر گیج شده اید و نمی دانید کدام مانیتور گیمینگ بهترین گزینه است. در این مقاله قصد دارم بهترین مانیتور گیمینگ را به شما معرفی کنیم.

بهترین مانیتور گیمینگ ارزان
بهترین مانیتور گیمینگ ارزان

بهترین مانیتور گیمینگ ارزان

شاید فکر کنید همه لوازم یک سیستم گیمینگ خیلی گران و دور از دسترس است و شما توانایی مالی خرید مانیتور گیمینگ را ندارد. اما ما در این قسمت  قصد داریم بهترین مانیتور گیمینگ ارزان و با کیفیت را به شما معرفی کنیم. تا مطمئن شوید که با قیمت ارزان نیز می توانید یک مانیتور ارزان و باکیفیت را خریداری کنید.

  1. Samsung 27 inch Odyssey G3 LF27G35T

این مانیتور 27 اینچی یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای بازی است. زیرا با نرخ نوسازی 144 هرتزی و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای می توانید روانی را در بازی ها تجربه کنید. ویژگی جالب توجه دیگر این مانیتور، فناوری AMD FreeSync  یا همگام سازی تطبیقی است که پارگی و تاخیر ورودی صفحه را کاهش می دهد. از طرف دیگر هر چقدر دوست دارید می توانید بدون نگرانی بازی کنید زیرا این صفجه نمایشگر به فناوری Flicker free مجهز است که لرزش های آزاردهنده صفحه نمایشگر را کم می کند.بنابراین به چشم آسیب نمی زند. حدود قیمت این مانتیور 6 میلیون تومان است.

مشخصات

نمایشگر: 27 اینچی

نرخ نوسازی: 144 هرتزی

زمان پاسخگویی: 1 میلی ثانیه

فناوری: AMD Free Sync

فناوری محافظت از چشم: Flicker Free

مانیتور ام اس ای مدل PRO MP271p
مانیتور ام اس ای مدل PRO MP271p

2. مانیتور ام اس ای مدل PRO MP271p

یکی دیگر از مانیتورهای اقتصادی بازی، از برند ام اس ای مدل Pro Mp271p است. این مانتیور 27 اینچی حافظ چشمان شماست. بنابراین می توانید تا ساعت ها بدون نگران با آن بازی یا کار کنید. زیرا به فناوری Anti Flicker مجهز است و چشم ها را در برابر خشکی و خستگی محافظت می کند. همچنین زاویه دید گسترده 178 درجه قابلیت دید از هر طرف را به شما می دهد. بزرگی و کیفیت صفحه نمایشگر به قابلیت های زیاد این مانیتور اضافه می کند زیرا نه تنها یک انتخاب عالی برای بازی است بلکه می توانید کارهایی مثل کدنویسی، طراحی وبسایت و برنامه نویسی را به خوبی اجرا کنید. این مانیتور دو بلندگوی  داخلی 2 واتی دارد که برای شرکت در کلاس های آموزشی انلاین، جلسات کاری یا موسیقی گوش دادن گزینه عالی به شمار می رود. به طور کلی قیمت مناسب این مانیتور و قابلیت های آن یک گزینه ایده آل قابل بررسی است.

مشخصات

نمایشگر: 27 اینچی، رزولوشن 1920 در 1080

پنل نمایشگر: IPS و زاویه دید گسترده

نرخ نوسازی: 75 هرتزی

زمان پاسخگویی: 5 ثانیه

فناوری محافظت از چشم: Anti Flicker

بلندگو: 2 بلندگوی داخلی 2 واتی

بهترین مانیتور بازی از نظر وضوح تصاویر

یکی از ویژگی های مهم در انتخاب مانیتور گیمینگ، وضوح تصاویر است. زیرا برای اجرای بازی های با گرافیک بالا به وضوح و صفحه نمایشگر باکیفیت عالی نیاز دارید. بنابراین این نکته را قبل از انتخاب مد نظر قرار دهید. رزولوشن های نمایشگرهای بازی به طور معمول شامل 1080 پیکسل، 1440 پیکسل یا 2K، 2160 پیکسل یا 4K ، 4320 پیکسل یا 8K است. انتخاب آن به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. به طور کلی هر چه تعداد پیکسل های صفحه نمایشگر بیشتر باشد، شفافیت تصویر بیشتر است.

مانیتور ام اس آی MSI optix MPG27-CQ
مانیتور ام اس آی MSI optix MPG27-CQ
  1. مانیتور ام اس آی MSI optix MPG27-CQ

یکی از بهترین مانیتورهای بازی از نظر وضوح تصاویر، MSI Optix MPG27-CQ است.  این مانیتور 27 اینچی دارای رزولوشن 1440 پیکسلی است که رنگ ها را بسیار عمیق نمایش می دهد. نکاتی مثل زمان پاسخگویی کم، رفرش ریت 144 هرتزی و قابلیت هایی مثل  فناوری FreeSync دلایل موجهی است که این مانیتور را به یک گزینه عالی تبدیل می کند.

مشخصات

نمایشگر: 27 اینچی، رزولوشن 1440 پیکسل

پنل نمایشگر: IPS و زاویه دید گسترده

نرخ نوسازی: 144 هرتزی

زمان پاسخگویی: 5 ثانیه

فناوری: FreeSync

نورپردازی: سیستم نورپردازی RGB

مانیتور گیمینگ آئوروس Aorus CV27Q
مانیتور گیمینگ آئوروس Aorus CV27Q
  1. مانیتور گیمینگ آئوروس Aorus CV27Q

مانیتور گیمینگ 27 اینچی آئوروس با رزولوشن 1440 پیکسل یک  انتخاب عالی برای گیمرهاست. روانی تصاویر را در مانیتور آئوروس با نرخ تازه سازی 165 هرتزی به زیبایی قابل مشاهده است. زمان پاسخگویی 1 ثانیه و زاویه دید 178 درجه ویژگی هایی است که به شما نشان می دهد می توانید از این مانیتور نتایج دلخواه را بگیرید. این مانیتور از نسبت کنتراست 3000:1 پشتیبانی می کند. رنگ بندی و جلوه های نور در مانیتور آئوروس بسیار متفاوت است بنابراین تصاویر جلوه های فوق العاده ای را نمایش می دهند.

مشخصات

نمایشگر: 27 اینچی، رزولوشن 1440 پیکسل

پنل نمایشگر: VA

زوایه دید: 178 درجه

زمان پاسخگویی: 1 ثانیه

نرخ نوسازی: 165 هرتزی

3. مانیتور الجی LG 27GN950-B

مانیتور LG 27GN950-B یک انتخاب ایده آل از نظر کیفیت و وضوح تصاویر است. این مانیتور 27 اینچی با پنل ips و زمان پاسخگویی 1 ثانیه بهترین ویژگی این مانیتور است. کیفیت تصاویر را رزولوشن 4K ضمانت می کند. مانیتور الجی به فناوری AMD FreeSync  یا همگام سازی تطبیقی مجهز است که پارگی و تاخیر ورودی صفحه را کاهش می دهد. به طور کلی مانیتور الجی تمام ویژگی های یک مانیتور بازی از نظر کیفیت و روانی را دارد.

مشخصات

نمایشگر: 27 اینچی، رزولوشن 4KUhD

پنل نمایشگر: ips

زوایه دید: 178 درجه

زمان پاسخگویی: 1 ثانیه

نرخ نوسازی: 144 هرتزی

مانیتور ایسوس Asus TUF gaming VG259QM
مانیتور ایسوس Asus TUF gaming VG259QM

4.   مانیتور ایسوس Asus TUF gaming VG259QM

مانیتور ایسوس Asus TUF gaming VG259QM یکی از بهترین مانیتورهای بازی با رزولوشن فوق العاده 4K است. با این که ابعاد 24 اینچی این مانیتور نسبت به مدل های قبلی کوچکتر است. اما ویژگی های فوق العاده ای مثل Full HD بودن و نرخ تازه سازی 280 هرتز، جایگاه خاصی به این مانیتور می بخشد. همچنین مانیتور Ausu TUF به فناوری Fast IPS مجهز است که زمان پاسخگویی را به طور عجیبی به 1 میلی ثانیه کاهش می دهد. نکته جذاب دیگر این مانیتور محدوده دینامیکی HDR با طیف وسیع رنگی است که خروجی رنگی فوق العاده ای ارایه می دهد. به طور کلی شما هر چه از یک مانیتور بازی انتظار دارید می توانید در مانیتور ایسوس VG259QM پیدا کنید.

مشخصات

نمایشگر: 24 اینچی، رزولوشن FullHD

فناوری : Fast IPS

زمان پاسخگویی: 1 میلی ثانیه

نرخ نوسازی: 280 هرتزی

فناوری: G-Sync Compatible

بهترین مانیتور بازی از نظر بزرگی نمایشگر

ویژگی  دیگری که یک بازی را به تجربه هیجان انگیز و خاطره انگیز تبدیل می کند، بزرگی صفحه نمایشگر است. یکی از لذت های بازی را بزرگی صفحه نمایشگر تعیین می کند. ترکیب رزولوشن و اندازه صفحه نمایشگر لذت بازی را چندین برابر می کند. در این قسمت قصد داریم بزرگترین نمایشگرهای مانیتور بازی را به شما معرفی کنیم.

  1. مانیتور سامسونگ Samsung 49 inch- Odyssey G9

مانیتور Odyssey G9 به اندازه 49 اینچ یکی از بزرگترین و جذاب ترین مانیتورهای بازی است. این مانیتور نه تنها بزرگ است بلکه حالت مورب دارد. بنابراین امکان تسلط بیشتر و دید وسیع تری به گیمر می دهد. اویژگی فوق العاده دیگر مانیتور سامسونگ Odyssey G9 روشنی، وضوح و دقت رنگ صفحه نمایشگر است. حتی تصاویر در این مانیتور بسیار صاف نمایش داده می شوند و هیچ تاری در آن نیست. زیرا به فناوری Adaptive-Sync مجهز است.

 مشخصات

نمایشگر: 49 اینچی، رزولوشن 1440 پیکسل

فناوری : VA

زمان پاسخگویی: 1 ثانیه

نرخ نوسازی: 240 هرتزی

فناوری: G-Sync Compatible, Free Sync

2.   مانیتور Alienware 25 AW2521HF

مانیتور 24 اینچی الین ویر با نرخ تازه سازی 240 هرتزی و زمان پاسخگویی سریع 1 میلی ثانیه یکی دیگر از گزینه های ایده آل برای گیمرها به شمار می رود. از دیگر نقاط قوت این مانیتور، پوشش رنگ عالی و زاویه دید فوق العاده آن است. همچنین پوشش رنگی RGB s تا 99 درصد، طیف گسترده ای از رنگ ها را نمایش می دهد.

مشخصات

نمایشگر: 49 اینچی، رزولوشن 108 پیکسل FullHD

فناوری : IPS

زمان پاسخگویی: 1 میلی ثانیه

نرخ نوسازی: 240 هرتزی

 

کدام برند مانیتور بازی بهترین است؟

ما در این مقاله بهترین مانیتور گیمینگ را از نظر کیفیت، وضوح تصاویر و اندازه صفحه نمایشگر و قیمت های مقرون به صرفه معرفی کردیم. نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این که   باید قبل از انتخاب اولویت بندی کنید که کدام ویژگی مانیتور گیمینگ برای شما اهمیت بیشتری دارد. اگرچه مانیتورهای این لیست بیشتر نیازهای یک گیمر را برآورده می کنند اما بهتر است براساس نیازتان دسته بندی کنید و  در مرحله بعد از این لیست بهترین گزینه را انتخاب و با مدل های دیگر مقایسه کنید و در نهایت گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

 

منبع:  pcgamer

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x