خانه » بهترین مدل‌های هدفون‌گیمینگ در بازار
تکنولوژی

بهترین مدل‌های هدفون‌گیمینگ در بازار

Sending
User Review
0 (0 votes)

‌هدفون‌های بازی نقش مهمی در ساخت یک فضای هیجان انگیزدر بازی  را به عهده دارند. هدفون‌های گیمینگ صداها را با حساسیت بیشتری پخش می‌کنند و انتشار حساس‌ترین صداها حین بازی جو و فضای بسیار جذابی برای گیمرها می سازد. چون برای بهترین عملکرد حین بازی نیاز دارند که حساس ترین صداها را بشنوند تا واکنش صحیح و به موقعی در موقعیت های مختلف نشان دهند. این هدفون ها حساسیت بیشتری برای پخش صدا دارند که با هدفون های معمولی نمی توانید این صداها را با این ظرافت بشنوید. وقتی از یک هدست گیمینگ مناسب استفاده کنید، شنیدن واضح جلوه‌های صوتی و موسیقی‌های بازی‌ها شما را غرق در خود می‌کنند و از بازی بیشتر لذت می برید. اگر شما گیمر هستید قطعا دنبال بهترین هدفون گیمینگ هستید. در این مقاله قصد داریم بهترین هدفون های گیمینگ را به شما معرفی کنیم

معرفی ‌بهترین هدفون‌های گیمینگ

در ادامه این مقاله به معرفی بهترین هدفون‌های گیمینگ می‌پردازیم. ما این هدفون‌ها را از قابلیت های مختلف مثل میزان راحتی، کیفیت ساخت، سطح صدا و … آن‌ها بررسی می کنیم این اطلاعات به شما در انتخاب بهترین هدفون کمک می‌کنند.

Razer BlackShark V2
Razer BlackShark V2

هدفون Razer BlackShark V2

این هدفون قابلیت حذف نویز در هنگام بازی را دارد. درایوهای 50 ‌میلی‌متری TriForce Titanium هدفون Razer BlackShark V2 از تداخل صداها با هم جلوگیری می‌کنند؛ این درایورها صدایی استاندارد و مناسب را به گوش شما می‌رسانند و در بین هدفون‌هایی با محدوده قیمتی مشابه گزینه‌ای مناسب هستند و عملکرد و کارایی خوبی دارد. ابعاد هدست Razer BlackShark V2 کاملا استاندارد است و به همین دلیل در هنگام بازی به سر فرد فشار وارد نمی کند. هر چند این هدست وایرلس نیست و با سیم طراحی و تولید می‌شود اما با این حال در صنعت گیمینگ یکی از کاربردی‌ترین هدست‌ها به شمار می‌رود چرا که با کیفیت عالی، قیمت مناسب و کارایی منحصر به فرد می‌تواند تمام نیازهای گیمر را برطرف کند. اگر کیفیت صدا برای شما در درجه اهمیت قرار دارد. کیفیت صدای این هدفون فوق العاده است. محدوده قیمت این هدفون بین 2 میلیون تا 6میلیون تومان است که این عدد بسته به قیمت دلار روز متغیر است.

هدفون Astro A50

Astro A50 هم یکی از ‌بهترین هدفون های گیمینگ است و با دستگاه‌های PC، PS4، Xbox One، Mac و Mobile سازگاری دارد. هدفون Astro A50 وایرلس است و کیفیت صدای فوق العاده ای دارد و طوری است که تمام صداها را می توانید با وضوح بالا بشنوید. ویژگی فوق العاده دیگری که این هدفون دارد اینکه عمر باتری طولانی دارد و بعد از شارژ کردن می توانید تا 15 ساعت بدون توقف با آن کار کنید. به طور کلی ویژگی هایی مثل کیفیت عالی، صدای واضح و طراحی خاص، حتی نظر خاص پسندها را هم به خود جلب می‌کند. بنابراین اگر دنبال کیفیت هستید در خرید این هدفون شک نکنید. قیمت این هدفون در بازار ایران با قیمت روز دلار بین 8 تا 12 میلیون تومان است.

هدفون  Razer Barracuda Pro Wireless
هدفون  Razer Barracuda Pro Wireless

هدفون  Razer Barracuda Pro Wireless

هدفون Razer Barracuda Pro Wireless را هم یکی از ‌بهترین هدفون های گیمینگ است. به راحتی می توانید از این هدفون در حین رفت و آمد به محل کار یا هر موقعیت و مکان دیگری استفاده کنید. برنامه صوتی این هدفون قابلیت تنظیم دارند و به راحتی می‌توانید ویژگی‌هایی شامل سطوح حذف نویز فعال، حذف نویز میکروفون، EQ صدا را طبق نیازتان تنظیم کنید.  همچنین این هدفون به فناوری حذف نویز هیبریدی مجهز است و قادر است نویزهای محیط اطراف را بدون افت کیفیت صدا حذف کند. بنابراین به وسیله این ویژگی تمام عوامل حواس پرتی را می توانید حین بازی قطع کنید. همچنین دارای میکروفونی مناسب است که قابلت ضبط صدا با کیفیت خوب را دارد. از آن‌جا که این هدفون مجهز به فناوری Βluetooth است، امکان استفاده از آن در دستگاه‌هایی که مجهز به این فناوری هستند وجود دارد. محدوده قیمت این هدفون طبق دلار روز در محدوده 2 میلیون تا 4 میلیون است.

 

هدفون Corsair HS35

این هدفون با انواع دستگاه‌های بازی PC، PS4، Switch، Xbox One، Mac و Mobile سازگار است. هر چند هدفون Corsair HS35 با سیم است اما سیم آن طول 1.8 متری دارد و به همین دلیل شما را محدود نمی کند. اگر بودجه کمی دارید، و کیفیت صدای عالی در اولویت انتخاب شما نیست این هدست بهترین گزینه برای شما است. ساختار هدست Corsair HS35 محکم اما راحت است. بالشتک های این هدفون از جنس پلاستیک است بنابراین هم راحت است و اینکه نسبت به مدل های مشابه ارزان تر است. به همین دلیل در هنگام استفاده شما را اذیت نمی‌کند. گوش‌بندها موجود در این هدفون طراحی آن را منحصر به فرد می‌کند و حتی بعد از مدت‌ها استفاده باز هم احساس راحتی می کنید. هدفون Corsair HS35 یک میکروفون نیز دارد که قابل جدا شدن است. محدوده قیمت این هدفون در بازار با توجه به دلار روز بین محدود 990 تومان تا 4 میلیون تومان است.

هدفون HyperX Cloud Alpha Wireless
هدفون HyperX Cloud Alpha Wireless

هدفون HyperX Cloud Alpha Wireless

هدفون HyperX Cloud Alpha Wireless یکی از ‌بهترین هدفون های گیمینگ از نوع وایرلس است. این هدفون یک میکروفون جداشدنی دو جهته دارد و درایورهای آن به صورت داینامیک و 50 ‌میلی‌متری است. صدای این هدفون به اندازه کافی بلند می‌شود و به همین دلیل می‌توانید هر صدایی را در بازی‌ها بشنوید. از این هدست می‌توانید برای گوش دادن موزیک هم استفاده کنید چرا که قدرت بی‌نظیری در پخش موسیقی دارد. روی هدفون دکمه های کنترل صوتی قابل تنظیم قرار گرفته است. این کنترل ها قابلیت هایی مثل ولوم صدا، بی صدا کردن میکروفون را دارند. بالای هدفون نوارهای نرمی پوشیده شده است که بسیار نرم است و گوش را اذیت نمی کند. مزیت بی نظیر این هدست عمر 300 ساعته باتری آن است. این هندزفری اولین هدست گیمینگ با بیش از 300 عمر باتری است. بنابراین می توانید هفته ها بدون نیاز به شارژ بازی کنید.

هدفون Astro A50 Gen 4 Wireless 2019

علاقه‌مندان به بازی‌های PS4 یا Xbox می‌توانند از یکی از ‌بهترین هدفون های گیمینگ دنیا یعنی Astro A50 Gen 4 Wireless 2019 استفاده کنند. این هدفون ‌بی‌سیم است و همین ویژگی محبوبیت آن را افزایش می‌دهد. از این هدست می‌توان تا 17 ساعت به صورت مداوم استفاده کرد بدون اینکه نیازی به شارژ مجدد پیدا کند. همچنین از آن‌جا که به تایمر خاموشی خودکار مجهز است، در صورتی که فراموش کنید آن را خاموش کنید، به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.  قیمت این هدفون با توجه به قیمت روز دلار حدود 8 میلیون تا 10 میلیون تومان است.

هدفون Logitech G535 LIGHTSPEED Wireless
هدفون Logitech G535 LIGHTSPEED Wireless

هدفون Logitech G535 LIGHTSPEED Wireless

در هدفون Logitech G535 LIGHTSPEED Wireless یک دانگل USB ‌بی‌سیم وجود دارد که از آن طریق صدا و تصویر را بدون تاخیر همگام نگه می دارد و این قابلیت را دارد که  به مدت 35 ساعت پشت سرهم استفاده کنید، پس گزینه خوبی برای بازی‌هایی با زمان طولانی به شمار می‌رود. میکروفون این هدست نیز قادر است صدای شما را از صداهای پس زمینه محیط جدا کند به همین دلیل خروجی صدا کیفیت فوق العاده ای دارد بنابراین می توانید صدا را به بازیکن های دیگر منتقل کنید. حتی اگر صدای نازکی دارید باز هم شنیده شدن صدایتان با این هدفون برای دیگر بازیکنان کار سختی نخواهد بود.

هدفون Logitech G433 Gaming Headset

لاجیتک جی 433 یک هدفون بی سیم است. این هدفون بسیار سبک، راحت و بادوام است. درایورهای این هدفون 40 میلی متر است و از صدای فوق العاده فراگیر و شفاف پشتیبانی می ند. با وجود کیفیت خوبی که دارد می‌تواند با بسیاری از هدفون‌های گران قیمت بازار رقابت کند. دوام و ماندگاری این هدست از جمله ویژگی‌های بارز آن است. با وجود میکروفون مناسبی که این هدفون دارد، صدای شما حتی در محیط‌های پر سر و صدا هم به گوش دیگر بازیکنان می‌رسد، پس از این بابت هم نگران نباشید. برند Logitech در ساخت این محصول دو ویژگی سبکی و راحتی را در درجه اهمیت قرار داده است. ، پس در حین استفاده در بازی‌های طولانی مدت هم هیچگونه ناراحتی و دردی در قسمت سر برایتان تجربه نخواهید کرد. قیمت هدفون لاجیتک با در نظرگرفتن قیمت روز دلار بین 2 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان است.

 

‌کدام مدل بهترین هدفون های گیمینگ در بازار است

در این مطلب به معرفی ‌بهترین هدفون های گیمینگ در بازار پرداختیم و ویژگی‌های مختلف آن‌ها را بررسی کردیم. حالا شما می‌توانید در بین لیستی که در اختیارتان گذاشتیم، با توجه به بودجه‌ای که دارید، خرید کنید. هدفون‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم در محدوده قیمتی مناسبی هستند و در ازای پرداخت کمترین هزینه، ویژگی‌ها و امکانات مناسبی را در اختیارتان می‌گذارند. این هدست‌ها با قابلیت‌های منحصر به فرد خود، لذت بازی و سرگرمی را برایتان افزایش می‌دهند. شما می‌توانید با این هدست‌ها، کوچکترین صداها را در حین بازی بشنوید، به خوبی صدایتان را به گوش دیگر بازیکنان برسانید و تا مدتها غرق در بازی شوید و خودتان را سرگرم کنید.

منابع: www.pcgamer.com

 

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x