خانه » لیست قیمت انواع لباس مردانه و زنانه شیک در ایمالز
لیست قیمت انواع لباس مردانه و زنانه شیک در ایمالز
لیست قیمت انواع لباس مردانه و زنانه شیک در ایمالز
فرزند و والدین

لیست قیمت انواع لباس مردانه و زنانه شیک در ایمالز

Sending
User Review
0 (0 votes)

ایمالز یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است. ایمالز در زمینه‌ی فروش انواع کالاها ازجمله پوشاک فعالیت می‌کند. در این فروشگاه فروشنده‌ها، یک محصول را به مشتریان نمایش می‌دهند. وقتی وارد صفحه‌ی یک محصول در سایت ایمالز می‌شوید، سایت‌هایی که آن محصول را موجود دارند به شما نمایش داده می‌شود. مشتری با کلیک روی هر سایت، می‌تواند وارد آن شود و خرید را انجام دهد. در این فروشگاه می‌توانید انواع لباس‌های مردانه و زنانه‌ی شیک و باکیفیت را با قیمت‌های مناسب پیدا کنید. در ادامه لیست قیمت برخی از انواع لباس مردانه و زنانه شیک در ایمالز را مشاهده می‌کنید.

لباس مردانه

مردان معمولاً به نسبت زنان انتخاب‌های محدودتری برای لباس پوشیدن دارند. اما با همین انتخاب‌های محدود هم می‌توان خوش‌تیپ و مرتب بود. شما هم می‌توانید مطابق با بودجه و توانایی خود، بهترین لباس‌های‌ مردانه را داشته باشید. برای انتخاب یک لباس مناسب خود در ابتدا باید با انواع لباس‌های مردانه آشنا شوید. شناخت انواع پوشاک و استایل مردانه به شما کمک می‌کند تا با توجه ‌به سلیقه، علاقه، موقعیت اجتماعی و ویژگی‌های شخصیتی‌ خود، لباس مناسبی را برای خود انتخاب کنید. در ادامه انواع لباس‌های مردانه را معرفی و رنج قیمت آن‌ها را در ایمالز بررسی می‌کنیم.

پیراهن مردانه

پیراهن‌های مردانه، جزء رایج‌ترین‌های لباس‌ مردانه هستند. پیراهن‌ها را می‌توان در موقعیت‌های متفاوتی پوشید. تنوع در طرح، جنس و انواع مدل‌های پیراهن‌ مردانه بسیار گسترده است. جنس اغلب پیراهن‌های مردانه کشمیر، پنبه، جین، نخ، پشمی، مخمل و غیره است. در هنگام خرید پیراهن‌ مردانه، توجه به موقعیتی که پیراهن برای آن خریداری می‌کنید، اهمیت دارد. در سایت ایمالز می‌توانید انواع لباس مردانه و زنانه را در انواع قیمت، خریداری کنید. انواع پیراهن‌های مردانه طبق موقعیت‌های مختلف شامل:

پیراهن‌های مردانه‌ی رسمیاین نوع پیراهن‌ها، رایج‌ترین نوع پیراهن‌های مردانه هستند. پیراهن رسمی در موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی پوشیده می‌شود. پیراهن رسمی را می‌توان به‌عنوان مناسب‌ترین انتخاب برای پوشیدن همراه با کت‌وشلوار و یا تک کت استفاده کرد.

پیراهن مردانه‌ی غیررسمی: این مدل پیراهن‌ها پیراهن‌های اسپرت نیز نامیده می‌شوند. پیراهن‌های اسپرت برای موقعیت‌های مختلف و استایل‌های روزانه به‌کار می‌روند. به دلیل راحتی و بهتر هماهنگ شدن این پیراهن‌ها، آقایان به پیراهن‌های اسپرت و غیررسمی علاقه بیشتری دارند.

در ایمالز می‌توانید قیمت انواع پیراهن مردانه‌ی غیر برند را از قیمتی نزدیک به 200 هزار تومان تا پیراهن‌های برندی مانند Harley با قیمتی نزدیک به 18 میلیون تومان خریداری کنید. همچنین انواع دیگر لباس مردانه و زنانه در این سایت وجود دارد.

دورس مردانه

دورس مردانه شامل پارچه‌های گرمی است که برای فصل‌های پاییز و زمستان مناسب است. دورس نوع جدیدی از هودی است. این لباس با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بین نوجوانان محبوبیت پیدا کرد. قیمت دورس مردانه در ایمالز از حدود 200 هزار تومان شرع می‌شود. گران‌ترین قیمت دورس مردانه نیز در حدود 4 میلیون تومان است.

کت تک مردانه

کت‌ها در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. کت تک مردانه، اغلب در جنس‌های کشمیر، مخمل، چرم، شمعی، پشم و غیره در بازار وجود دارد. قیمت کت تک مردانه از قیمتی نزدیک به 500 هزار تومان شروع می‌شود. گران‌ترین قیمت کت تک مردانه هم تا حدود 100 میلیون تومان در فروشگاه‌های ایمالز وجود دارد.

شلوار مردانه

شلوارهای مردانه اغلب همراه با کت‌وشلوار و یا تکی پوشیده می‌شوند. شلوارهای تکی انواع مختلفی دارند. در ادامه انواع مختلف شلوارهای مردانه را معرفی می‌کنیم:

 شلوار پارچه‌ای مردانه: شلوارهای پارچه‌ای مردانه، جز شلوارهای پرکاربرد مردانه‌ هستند. این نوع شلوار در موقعیت‌های نیمه‌رسمی و رسمی مختلفی پوشیده می‌شود. شلوارهای پارچه‌ای در ایمالز قیمتی نزدیک به 300 هزار تومان تا 4 میلیون تومان دارند. قیمت انواع دیگر لباس مردانه و زنانه را می‌توانید درسایت ایمالز مشاهده کنید. 

شلوار جین: شلوار جین پرکاربردترین و محبوب‌ترین شلوار مردانه‌ است. شلوارهای جین در طرح‌ها و تناژ‌های رنگی و جنس‌های متفاوت تولید می‌شوند. شلوارهای جین مردانه در ایمالز در انواع غیر برند آن، قیمتی نزدیک به 200 هزار تومان دارند. نوع برند آن مانند برند تامی هیلفیگر قیمتی نزدیک به 28 میلیون تومان دارد.

پلیور مردانه

پلیورها در فصل پاییز و زمستان برای تحمل سرما بسیار مناسب هستند. پلیور مردانه، گرمای بدن را کاملاً در داخل لباس نگه می‌دارد. پلیورها انواع مختلفی دارند: ژاکت کشمیری، پشمی، پنبه‌ای و غیره. قیمت پلیور در ایمالز بین 200 هزار تومان تا حدود 25 میلیون تومان از برند تامی هیلفیگر است. با سرچ و جستجو در فروشگاه ایمالز می‌توانید لیستی از انواع لباس مردانه و زنانه را مشاهده کنید.

انواع لباس زنانه

زنان به‌طورکلی اهمیت بیشتری به جنبه زیبایی‌شناسی پوشاک خود می‌دهند. همین دلیلی برای گسترده بودن و تنوع بالای پوشاک زنان است. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم تا به معرفی انواع لباس‌های زنانه بپردازیم:

شومیز زنانه و دخترانه

شومیزها جزو پوشاک زنانه‌ی کاربردی و محبوب هستند. شومیزها از ساده‌ترین و درعین‌حال کاربردی‌ترین آیتم‌هایی هستند که در رنگ‌های مختلفی طراحی می‌شوند. شومیزهای زنانه انواع مختلف مجلسی و اسپرت دارند. به همین دلیل اختلاف قیمت بین آن‌ها بسیار است. شومیزهای زنانه در ایمالز از قیمتی نزدیک به 100 هزار تومان شروع می‌شوند. گران‌ترین شومیزها از برند پیرکاردین قیمتی نزدیک به 14 میلیون تومان دارند. لیست این قیمت و انواع دیگر از لباس‌ مردانه و زنانه در فروشگاه ایمالز وجود دارد.

خرید و قیمت شومیز مجلسی زنانه و دخترانه اسپرت شیک

پوتین زنانه

کفش‌ها از مهم‌ترین بخش‌ها در استایل شما هستند. با انتخاب یک بوت یا نیم‌بوت می‌توانید نشان دهید که سبک خاص شما چیست. پوتین زنانه انواعی دارد. بوت‌های بلند با قد تا روی زانو، نیم‌بوت‌های ظریف و پاشنه‌دار، نیم‌بوت‌های چلسا، بوت‌های رزمی یا همان کمبت و غیره. پوتین‌های زنانه در ایمالز به انواع ساق دار، بندی و غیره تقسیم می‌شوند. قیمت پوتین زنانه در ایمالز از حدود 300 هزار تومان است. گران‌ترین  قیمت پوتین زنانه نیز در ایمالز حدود 9 میلیون تومان قیمت دارد.

کت زنانه

یک مورد از لباس‌های پرکاربرد زنان در فصل‌های سرد سال، کت‌ها هستند. در واقع کت‌ها می‌توانند آیتم کامل‌کننده‌ی استایل هم باشند. کت‌های زنانه معمولاً باریک‌تر هستند و برش‌های آن با کت‌های مردان متفاوت است. قیمت کت‌ زنانه با جنسی مانند مازراتی حدود 200 هزار تومان است. گران‌ترین قیمت کت زنانه نیز با جنس چرم از برند Harley Davidson حدود 138 میلیون تومان قیمت دارد.

ایمالز

ایمالز یک فروشگاه اینترنتی و جستجوگر کالاهای اینترنتی است. این فروشگاه خریداران را به فروشندگان متصل می‌کند. تسهیل فرایند خرید از ویژگی‌های فروشگاه ایمالز است. ایمالز با به وجود آوردن یک فضای رقابتی، باعث تعدیل قیمت‌ها می‌شود. در نتیجه خریدار، کالاها را با قیمت ارزان‌تر خریداری می‌کند. خریدار همچنین می‌تواند تمام انتخاب‌های خود را در یک‌جا مشاهده کند. این امر باعث خرید بهتر و ارزان‌تر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می‌شود. در ایمالز کالاهای مختلفی از انواع لباس مردانه و زنانه، لوازم خانه، لوازم دیجیتالی و غیره موجود است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x