خانه » به سادگی تکنسین گل و گیاه بشوید و کسب درامد کنید!
دوره جامع تکنسین گل و گیاه
دوره جامع تکنسین گل و گیاه
باغبانی

به سادگی تکنسین گل و گیاه بشوید و کسب درامد کنید!

Sending
User Review
5 (1 vote)

به سادگی تکنسین گل و گیاه بشوید و کسب درامد کنید! گیاهان آپارتمانی در سال‌های اخیر به بخش ثابتی از زندگی آپارتمان‌نشینی تبدیل‌شده‌اند. راهی برای جلوگیری از قطع ارتباط با طبیعت که هم‌زمان برا…

گیاهان آپارتمانی در سال‌های اخیر به بخش ثابتی از زندگی آپارتمان‌نشینی تبدیل‌شده‌اند. راهی برای جلوگیری از قطع ارتباط با طبیعت که هم‌زمان برای بسیاری نیز به منبع درآمد و راهی برای کسب‌وکارهای پرسود تبدیل شده‌اند.

آگاهی از الزامات موردنیاز برای کشت و پرورش این گیاهان و فراهم آوردن شرایط مطلوب برای این کار نیز بدون شک فرصتی مناسب فراهم نموده تا بتوان با اجرای حرفه‌ای در کمترین فضا به گلخانه‌های سرسبز و پرثمر دست‌یافت. به‌شرط آنکه کار را به کاردان بسپاریم و از دانش و تجربه اساتید فن بهره‌مند شویم.

در نوشتار پیش رو شما را با یکی از این فرصت‌ها آشنا خواهیم ساخت.

با ما به سبزواره بیایید تا باهم از راز و رمز پرورش سودآور گیاهان آپارتمانی پرده برداریم!

گیاهان آپارتمانی: معجزه طبیعت در خانه!

علاقه‌مندان به داشتن گل و گیاه در فضای محدود آپارتمانی کم نیستند. همین‌طور افرادی که مایل‌اند با داشتن کمترین امکانات، پرورش این نوع گیاهان را به کسب‌وکاری سودآور تبدیل کرده و هم‌زمان باعلاقه به این رشته، آن را به‌عنوان منبع درآمدی برای خود دنبال کنند.

اما این‌همه نیازمند داشتن اطلاعات کافی و تجربه‌ای است که آن را در همگان نمی‌توان یافت. در کنار لذتی که در برقراری ارتباط با گیاهان و طبیعت نهفته است، ریسک بروز اشتباه در این مسیر نیز وجود دارد. به‌ویژه هنگامی‌که این پروسه با اهداف تجاری نیز همراه باشد.

این‌همه در حالی است که این روزها شناخت بر روی خواص دارویی این گیاهان نیز بیشتر شده و کسب دانش موردنیاز برای پرورش آن‌ها می‌تواند افراد را به مسیری روشن در کسب درآمد از این طریق هدایت کند.

پرورش گیاهان آپارتمانی: یک تیر و چندین نشان!

برای بسیاری برقراری ارتباط با طبیعت و به‌ویژه گل‌ها و گیاهان، آرامشی پایان‌ناپذیر در خود دارد که اگر با درآمدزایی نیز همراه شود از هر نظر رضایت‌بخش خواهد بود.

درصورتی‌که قصد انجام این کار در فضاهای بسته نظیر گلخانه‌ و تراس منازل در میان باشد، افزودن شیوه‌های مراقبت از گیاهان و جزئیات کار نیز به بخش مهمی از مسیر موفقیت تبدیل می‌شود.

گذراندن دوره‌های آموزش کشت و نگهداری انواع گیاهان آپارتمانی در نخستین گام، تأثیر زیادی در انجام بهینه این پروسه و کسب موفقیت در آن دارد.

خوشبختانه در مجموعه سبزواره این امکان فراهم آمده تا افراد علاقه‌مند با دارا بودن حداقل شرایط نیز بتوانند در این مسیر قدم گذاشته و مراحل آن را به شکل علمی و حساب‌شده طی کنند.

در ادامه این مطلب با این شرایط بهتر آشنا خواهید شد.

دوره آموزشی شناخت گیاهان زینتی و آپارتمانی و فواید آن

گیاهان موجود در طبیعت آزاد بسیار متنوع و گوناگون بوده و در شرایط طبیعی مختلفی نیز پرورش می‌یابند؛ اما این قاعده در مورد نمونه‌های محیط بسته که از طریق‌ آموزه‌های مهندسی‌شده رشد می‌‌یابند تا حد زیادی متفاوت است.

این گروه که به گیاهان آپارتمانی مشهورند، تحت شرایط مصنوعی خاصی رشد نموده و از نمو طبیعی بالایی برخوردارند. شرایطی که علیرغم سهولت و قابلیت دستیابی آسان، نیازمند دانش فنی و تجربه کافی است. دانش و تجربه‌ای که با گذراندن دوره‌های لازم به دست می‌آید.

عموم مردم و علاقه‌مندان به کشت و نگهداری این گیاهان به دلیل مشغله‌های روزانه، فرصت کافی برای تحصیل در این رشته و کسب تخصص لازم و دوره‌های طولانی در این زمینه را ندارند!

به این جهت برقراری دوره‌های آموزشی فشرده برای این منظور می‌تواند بسیار مفید و مؤثر واقع شود.

دوره جامع تکنسین گل و گیاه در سایت سبزواره به ادرس زیر قابل مشاهده و ثبت نام است:

https://sabzvare.com/product/technician

دوره جامع تکنسین گل و گیاه
دوره جامع تکنسین گل و گیاه

سبزواره و آنچه می‌توان در دوره‌های آموزشی آن آموخت…

اگر به گل و گیاه و پرورش آن علاقه‌مندید و مایلید از این طریق کسب درآمد کنید، استفاده از آموزه‌های مجموعه سبزواره می‌تواند گزینه ایدئال شما برای رسیدن به این هدف باشد.

آنچه از این دوره‌ها نصیب شرکت‌کنندگان خواهد شد را می‌توان در 2 بخش اصلی شامل آموزه‌های پرورش گیاهان ویژه آپارتمان و شیوه‌های کسب درآمد از این طریق تقسیم کرد.

مهم‌ترین این آموزه‌ها در بخش پرورش و نگهداری گیاهان به شرح زیر است:

  • آموزش‌های فشرده و تخصصی لازم برای پرورش گیاهان آپارتمانی
  • شیوه تدارک گلخانه با کمترین هزینه و نیز پرورش گیاهان حتی بدون وجود گلخانه
  • شیوه علمی بهره‌برداری از تراس منزل برای پرورش گل و گیاه آپارتمانی
  • دوره شناخت گیاهان گلدانی موجود در بازار و روش انتخاب هوشمندانه آن‌ها برای هر آپارتمان
  • آموزش روش‌های مختلف تکثیر گیاهان در فضای بسته و بررسی میزان نور و رطوبت لازم برای این کار
  • مجموعه دانش لازم در تهیه بسترهای کشت و انواع کودهای مصنوعی و ارگانیک، مزایا و معایب هر یک و شیوه‌های علمی کود دهی
  • آشنایی با سیستم‌های تهویه، سرمایش و گرمایش گلخانه‌ای
  • معرفی آفات گلخانه‌ای و شیوه‌های مبارزه با آن

در این مجموعه بررسی‌هایی نیز در مورد شیوه‌های کسب درآمد از طریق پرورش گیاهان آپارتمانی صورت می‌گیرد که نتایج آن در بخش‌های زیر مؤثر و آموزنده خواهد بود:

  • روش‌های استفاده از فضای شبکه‌های اجتماعی در فروش تولیدات گیاهی
  • شیوه‌های کسب درآمد از طریق پرورش گیاه آپارتمانی
  • معرفی شیوه‌های کسب درآمد از آموزش‌های فوق و استفاده بهینه از فرصت‌های مالی و طرح‌های توجیهی درزمینه پرورش گیاهان تزئینی و آپارتمانی
سبزواره مرجع گل و گیاه در ایران-min
سبزواره مرجع گل و گیاه در ایران

تولید و نگهداری گیاهان بدون گلخانه و در داخل منزل و زیر نور مصنوعی

شما با نور مصنوعی نیز می‌توانید از گیاهان مراقب کنید و حتی در این شرایط به تکثیر و تولید بپردازید. این روش دارای جزئیات زیادی است که در این دوره به شما آموزش خواهیم داد.

در مدل های کسب درآمدی که در این دوره به شما معرفی می‌کنیم برخی از روش ها نیاز به فضایی برای نگهداری و خرید و فروش گل و گیاه ندارند. در این مدل ها می‌توانید درآمد کسب کرده و بعدها گلخانه بسازید!

سخن پایانی

اگر عاشق گل و گیاه هستید و علاقه به پرورش و تکثیر گیاهان آپارتمانی را در خود احساس می‌کنید، استفاده از فرصت‌های موجود در این زمینه می‌تواند شما را به مسیری روشن راهنمایی کند. به‌شرط آنکه پیش از هر مورد دیگر از آموزه‌های موجود و تجارب اهل‌فن بهره ‌بگیرید.

بازدید از سایت سبزواره و دریافت نکات آموزشی و راهنمایی‌های کارشناسان در این زمینه، شما را برای گام نهادن در این مسیر سبز مهیا خواهد نمود.

به‌علاوه شرکت در دوره‌های آموزشی این مجموعه، فرصت بی‌نظیری است تا در مدتی کوتاه و بدون پیش‌نیاز به یک تکنیسین حرفه‌ای گل و گیاه تبدیل‌شده و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی نمایید.

کسب درآمد از گل و گیاه بدون نیاز به داشتن هرگونه فضا برای تولید یا فروش یکی از مهم ترین مواردی است که در این دوره مطرح شده و آموزش داده میشود.

پیشنهاد آخر ما برای علاقه‌مندان به دنیای جذاب گیاهان آپارتمانی، استفاده از دوره آموزشی سبزواره با نام “تکنسین گل و گیاه” و بهره‌مندی از این فرصت استثنایی برای راه‌اندازی کسب‌وکاری موفق و ایدئال است.

سبزواره را در فضای مجازی به نشانی اینترنتی https://sabzvare.com جستجو کنید، بیابید و از نکات و آموزش‌های آن بهره‌مند شوید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x