خانه » معروف ‌ترین ادکلن های خنک زنانه
معروف ‌ترین ادکلن های خنک زنانه
معروف ‌ترین ادکلن های خنک زنانه
پوست ، مو و زیبایی

معروف ‌ترین ادکلن های خنک زنانه

Sending
User Review
0 (0 votes)

گاهی لازم نیست حتماً به دل طبیعت بروید تا بوی خنک و مطبوع لیمو، رزماری، پرتقال یا گل یاسمین را حس کنید. گاهی با استشمام یک عطر خنک تابستانی می ‌توانید طبیعت را به خانه خود آورید!

در روزهای گرم تابستانی اکثر خانم ‌ها ترجیح می‌ دهند از عطرهای خنک و شیرین استفاده کنند تا عطر حضورشان در فضا پخش شود‌.

اما انتخاب یک عطر خنک زنانه کار چندان ساده‌ ای نیست زیرا برندهای بسیاری به تولید این محصولات می ‌پردازند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در ادامه بهترین عطر خنک و شیرین زنانه را معرفی کنیم.

معرفی عطرهای زنانه خنک و شیرین

بهترین عطر خنک و شیرین زنانه عطری است که رایحه دلخواه و مورد پسند شما را داشته و تا چندین ساعت ماندگاری داشته باشد. به عبارت دیگر بهتر است عطرهایی را انتخاب کنید که دارای نت آغازی، میانی و پایانی باشند و توسط برندهای معتبر تولید شوند.

البته امروزه ادکلن‌ های فیک و تقلبی بازار ایران را قبضه کرده ‌اند و نحوه تشخیص ادکلن ‌های اصل از فیک کار چندان ساده‌ ای نیست. اما برای حل این مشکل راهکاری وجود دارد و شما می ‌توانید با خرید از فروشگاه ‌های معتبر از اصالت کالای دریافتی اطمینان حاصل کنید.

به همین دلیل برای خرید عطر الانزا بهترین گزینه است ! این فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات موجود را با ضمانت اصالت کالا عرضه می ‌کند؛ بنابراین می ‌توانید انواع عطر و ادکلن زنانه را بدون نگرانی از الانزا تهیه کنید.

در ادامه به معرفی معروف ترین ادکلن های خنک زنانه می پردازیم:

ادوپرفیوم زنانه نوئوو مدل Chance eau Fraiche

بهترین عطر خنک و شیرین زنانه ایرانی توسط برند نوئوو تولید می ‌شود. این ادوپرفیوم با رایحه خنک و شیرین خود انتخاب بسیار مناسبی برای فصل تابستان است. نت آغازی ادوپرفیوم زنانه نوئوو با رایحه لیمو، سدر و مرکبات همراه است که طراوت و سر زندگی را به شما هدیه می ‌دهد.

نت میانی این عطر از فلفل صورتی، یاس و سنبل آبی تشکیل شده که با استشمام آن انرژی شما چند برابر می ‌شود. این نت به مرور از میان رفته و نت پایانی که شامل رایحه های وتیور، مشک سفید، کهربا، آیریس، چوب ساج و نعنای هندی است جایگزین می‌ شود.

با استشمام این رایحه اعتماد به نفس شما دوچندان شده و آرامش دلپذیری بر قلبتان حاکم می ‌شود. این ادکلن انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه است و رایحه ملایم و ماندگاری دارد.

ادوپرفیوم زنانه رودیر مدل Artemis Bloom

عطرهای زنانه خنک و شیرین توسط برندهای متعددی تولید می‌ شوند که در این میان برند اماراتی رودیر یکی از محبوب‌ ترین برندهای عطر خنک زنانه است.

با استفاده از این عطر ماندگار می‌ توانید روزی پر از انرژی را آغاز کنید، چرا که نت آغازی ادوپرفیوم رودیر با شکوفه هلو و برگ چای آغاز می ‌شود.

نت میانی ادوپرفیوم رودیر مدل Artemis Bloom از ویستریا، پونه و مشک تشکیل شده که اعتماد به نفس شما را دو چندان می‌ کند. در نهایت نوبت به نت‌ های انتهایی اوسمانتوس، سدر و عنبر می‌ رسد که احساس آرامش و خوشبختی را به شما هدیه می‌ دهند.

ادوپرفیوم زنانه بایلندو مدل Zenne
ادوپرفیوم زنانه بایلندو مدل Zenne

ادوپرفیوم زنانه بایلندو مدل Zenne

اگر به رایحه های مرکبات، گل ها و گیاهان معطر علاقه دارید می توانید در میان عطرهای زنانه خنک و شیرین اودوپرفیوم بایلندو مدل Zenne را انتخاب کنید.

رایحه این عطر منحصر به فرد به قدری دلپذیر و ماندگار است که احتمالاً این ادکلن به عطر امضای شما تبدیل شود. در واقع می ‌توانید از عطر بایلندو به صورت روزانه و برای شرکت در قرارهای کاری و عاشقانه استفاده کنید.

با اسپری کردن این عطر رایحه گل رز، آناناس، پرتقال، نارنج و گریپ فروت به مشامتان می رسد. کمی بعد این رایحه ها جای خود را به رایحه نیلوفر، بنفشه، زنبق دره، گل گاردنیا و عطر دلنواز سیب می دهند.

در انتها رایحه عنبر، مشک، گیاه پاتچولی و چوب سدر است که به مشام رسیده و احساس امنیت و آرامش را به شما هدیه می کند.

ادوپرفیوم زنانه مارکو سروسی مدل Harmony Women

بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا توسط برند مارکو سروسی تولید می شود. این عطر رایحه شیرین، خنک و ملایمی دارد که از مرکبات، گل ها و میوه ها تشکیل شده است.
رایحه ابتدایی بهترین ادکلن خنک زنانه یعنی عطر مارکو سروسی شامل هلو و نارنگی می شود.
رایحه میانی این عطر شامل زنبق، موگه و گل صد تومانی است که هیجان و انرژی را کاهش داده و اعتماد به نفس بسیار زیادی را به شما هدیه می کند.
در انتها رایحه های مشک سفید، وانیل و نعنای هندی به مشام می رسند که شما را برای خوابی آرام آماده کرده و قلبتان را مملو از احساسات دلپذیر می کنند.

ادوپرفیوم زنانه ورسای مدل شیمارک
ادوپرفیوم زنانه ورسای مدل شیمارک

ادوپرفیوم زنانه ورسای مدل شیمارک

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان بهترین ادکلن خنک زنانه توسط برند ورسای تولید می شود.
این ادکلن ماندگار و با کیفیت از رایحه مرکبات و گل ها تشکیل شده و احساس حضور در باغی سرسبز و زیبا را در دل شما زنده می کند.

زمانی که این ادکلن را روی نبض دستتان اسپری کنید رایحه انرژی بخش تمشک به مشامتان می رسد.
کمی بعد رایحه تمشک جای خود را به رایحه های دریایی می دهد و حس قدم زدن روی شن های سواحل دریا را به شما هدیه می کند.
نت پایانی معروف ترین ادکلن های خنک زنانه شامل رایحه آرامش بخش می شود. در رابطه با ادکلن مدل شیمارک ورسای نیز این مسئله صادق بوده که در پایان یک روز پر از مشغله شما را به آرامش دعوت می کند.

ادوپرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل 212VIP Rose

با استفاده از بهترین ادکلن خنک زنانه استایل تابستانی شما کامل می شود. اما اگر انتخاب بین ادکلن های خنک تابستانی برایتان سخت است می توانید ادوپرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل 212VIP Rose را انتخاب کرده و استایل تابستانی خود را کامل کنید.
نت آغازی این ادکلن آمریکایی شامل میوه های مختلف است که باعث افزایش تحرک شما می شود. سپس نوبت به رایحه شکوفه درخت هلو می رسد که اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.
در انتها این رایحه آرامش بخش مشک و کهربا هستند که شما را به استراحت دعوت می کنند. این ادکلن در میان معروف ترین ادکلن های خنک زنانه جای گرفته و می تواند به عطر امضای شما تبدیل شود. بنابراین خرید ادوپرفیوم زنانه کارولینا هررا را برای فصل تابستان فراموش نکنید.

ادوپرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل 212VIP Rose
ادوپرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل 212VIP Rose

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا پرداختیم و برخی از برندهای محبوب و پرطرفدار را معرفی کردیم.

در صورتی که قصد دارید استایل تابستانی خود را با عطری خوش بو و منحصر به فرد کامل کنید حتما این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید.

در انتها توصیه می کنیم برای خرید بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا حتماً از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر اقدام کنید. به این صورت می توانید از اصالت عطر خریداری شده اطمینان داشته و در صورت مغایرت با پشتیبانی فروشگاه مورد نظر تماس بگیرید.
همچنین اگر به دنبال عطرهایی با ماندگاری طولانی مدت هستید بهتر است محصولاتی را خریداری کنید که دارای نت آغازی، میانی و پایانی باشند. به این ترتیب ماندگاری عطرتان افزایش پیدا کرده و نیازی به تمدید آن نخواهید داشت.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نازنین
نازنین
8 ماه قبل

به نظرم بهترین ادکلن خنک زنانه همین مدل 212VIP Rose هست که معرفی کردید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x