خانه » معرفی روغن های معجزه گر برای افزایش ضخامت مو
معرفی روغن های معجزه گر برای افزایش ضخامت مو
معرفی روغن های معجزه گر برای افزایش ضخامت مو
پوست ، مو و زیبایی

معرفی روغن های معجزه گر برای افزایش ضخامت مو

 

افزایش ضخامت مو، زیبایی بیشتری به موها می بخشد. نازکی، ضخامت یا شکنندگی موها، تا حد زیادی ارثی و وابسته به ژنتیک است. اما ممکن است هر فردی، در اثر افزایش سن یا رژیم غذایی نامناسب یا سبک زندگی نا سالم، نازکی و شکنندگی موها را تجربه کند. البته در صورت وجود بیماری های خاص مانند آلوپسی، باید تحت نظر متخصص پوست و مو قرار بگیرید. همیشه درمان های خانگی، کم هزینه و بدون عوارض هستند. اگر می خواهید موهای ضخیم تری داشته باشید، با ما همراه باشید. ما روش های طبیعی و مقرون به صرفه طبیعی برای نگهداری مو  و داشتن موهای ضخیم تر را گردآوری کرده ایم که به رفع نازکی موها کمک می کند.

 تاثیر جادویی روغن رزماری برای ضخامت مو

پوست سر خود را با این اکسیر مدیترانه ای که به تحریک فولیکول های مو و مرطوب کردن پوست سر کمک می کند، احیا کنید. بهترین روغن برای بهبود طبیعی تولید سلولی و ضخامت مو است. این روغن درمانی مؤثر برای رفع نازک شدن مو و افزایش ضخامت مو است. روغن رزماری موهای شما را از ساییدگی زودرس نیز حفظ می کند. پنج قطره روغن رزماری را در یک کاسه  با دو قطره روغن جوجوبا مخلوط کنید. این مخلوط را روی پوست سر خود بمالید و به آرامی آن را ماساژ دهید. بعد از یک ساعت، با شامپوی ملایم بشویید.

ضخیم شدن موها با روغن کرچک

رﻳﺴﻴﻨﻮﻟﺌﻴﻚ اسید و اسیدهای چرب امگا 6 باعث بهبود گردش خون به پوست سر و منجر به رشد سریع تر مو می شوند. نتیجه استفاده از روغن کرچک، موهای سالم تر، براق و افزایش ضخامت مو است. سه قاشق غذاخوری روغن کرچک و یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را در یک کاسه مخلوط و آن را به مدت دو دقیقه گرم کنید. از قطره چکان استفاده کنید تا روغن را در کنار پوست سر بمالید و با استفاده از نوک انگشتان، سر را ماساژ دهید و بعد از بیست دقیقه با شامپو بشویید.

روغن املا برای افزایش رشد مو

روغن املا، منبع ویتامین C ، آهن و آنتی اکسیدان ها است که باعث افزایش گردش خون به پوست سر می شوند و رشد مو را تحریک می کند. چیزی که باعث می شود این روغن، باعث ضخامت مو شود، توده های اسیدهای چرب موجود در آن است که باعث تقویت فولیکول های مو در ضمن حفظ درخشش مو می شوند. به طور مرتب پوست سر را با روغن املا ماساژ دهید. دو قاشق غذاخوری پودر املا را به یک فنجان آب اضافه کنید و کمی آب لیمو تازه را در آن فشار دهید. آن را خوب مخلوط کنید و به آرامی با نوک انگشتان روی پوست سر و موهای خود بمالید. یک ساعت بعد، با آب سرد بشویید. استفاده مرتب از این روغن ها، باعث افزایش ضخامت مو می شود.

 

منبع