خانه » بهترین کرم پودر برای مجالس؛ دیگه لازم نیست پول به آرایشگاه بدی!
بهترین کرم پودر برای مجالس؛ دیگه لازم نیست پول به آرایشگاه بدی!
بهترین کرم پودر برای مجالس؛ دیگه لازم نیست پول به آرایشگاه بدی!
پوست ، مو و زیبایی

بهترین کرم پودر برای مجالس؛ دیگه لازم نیست پول به آرایشگاه بدی!

Sending
User Review
0 (0 votes)

بسیاری از خانم ها همواره به فکر خرید محصولات آرایشی اصل و مناسب هستند، اما از اهمیت زیرسازها بی خبرند. این محصولات آرایشی، مقاومت پوست را در برابر عوامل آسیب زا بالا می برند و ظاهری بهتر برایتان به ارمغان می آورند. مثلا با استفاده از ضد آفتاب ایزدین به عنوان زیرساز می توانید آرایش کنید و با خیال راحت از خانه بیرون بروید، بدون اینکه نگران آسیب دیدن پوست تان به واسطه نور آفتاب باشید.

کرم ضد آفتاب به صورت بی رنگ و رنگی تولید می شود که با توجه به پوست خود از نمونه های رنگی آن می توانید به عنوان کرم پودر روزانه نیز استفاده کنید. اما برای آرایش مجلسی، بعد از زیرسازی مناسب، باید به دنبال بهترین برندها برای خرید یک کرم پودر باکیفیت باشید. از بهترین مارک های بازار می توان به استی لودر، مک، لورال، نارس و کلارنس اشاره کرد.

بهترین کرم پودر برای آرایش مجلسی با کاور بالا

بهترین کرم پودر برای آرایش مجلسی با کاور بالا
بهترین کرم پودر برای آرایش مجلسی با کاور بالا

در وهله اول توصیه می شود همیشه به سلامت پوست خود توجه کنید تا شادابی و زیبایی آن طبیعی و واقعی باشد. کار سختی نیست، با خرید بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان در کنار روتین پوستی و تغذیه مناسب، به این هدف خواهید رسید. اما کرم پودرها نیز راه حلی بسیار عالی برای پوشاندن ایرادات پوستی شما هستند.

در ادامه لیستی از بهترین کرم پودرهای بازار را برای مجالس می آوریم که زیبایی و طراوت را به چهره تان هدیه می دهند و دچار ماسیدگی، پوسته پوسته شدن و… نمی شوند:

کرم پودر دابل وییر استی لودر

یکی از بهترین کرم پودرها برای مجالس مختلف کرم پودر استی لودر (دابل وییر استی لادر) است که توسط متخصص های حوزه آرایشی و پوست تایید می شود.  این کرم پودر با پوشش دهی متوسط رو به بالا، ماندگاری 24 ساعته و نداشتن مواد و ترکیبات مضر مثل گلوتن، فتالات، چربی، پارابن، سولفات، روغن معدنی و رایحه مصنوعی می تواند نیازتان را به طور کامل برطرف کند. هم چنین کاورینگ بالای آن، با پوشاندن عیب ها و مشکلات پوستی چهره ای زیباتر و جذابتر برایتان به ارمغان می آورد.

کرم پودر استی لودر (دابل وییر استی لادر) روی پوست صورتتان جلوه ای مات به وجود می آورد. این محصول در برابر تعریق و آب نیز مقاوم است؛ بنابراین اگر طی در مهمانی مجبور به فعالیت بدنی مثل رقصیدن شدید، نگران از بین رفتن بافت آرایشتان نباشید.

رنگ بندی های مختلف کرم پودر استی لودر (دابل وییر استی لادر) باعث می شود بتوانید محصولی کاملا متناسب با تناژ رنگ پوستتان بخرید.

کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر با 32 ساعت ماندگاری

کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر با 32 ساعت ماندگاری
کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر با 32 ساعت ماندگاری

یکی از مقاومترین و  بادوام ترین کرم پودرهای بازار که توانسته گوی سبقت را از لحاظ دوام و ماندگاری از بسیاری از محصولات مشابه برباید، کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر است که تا 32 ساعت دوام و ماندگاری دارد. بنابراین با استفاده از این محصول حتی در طولانی ترین مهمانی ها و مجالس آرایشتان از بین نمی رود و بافت خود را حفظ می کند.

کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر با SPF 25 پوستتان را در برابر اشعه های مضر خورشید حفظ می کند؛ بنابراین حتی اگر مهمانی در فضای باز و زیر نور آفتاب برگزار شود، هیچ آسیبی به پوستتان نمی رسد.

این محصول بافت سبکی دارد و در صورت استفاده روی صورتتان احساس سنگینی به وجود نمی آورد. همچنین به دلیل داشتن جلوه ای طبیعی، آرایشتان را غیر طبیعی جلوه نمی دهد.

کرم پودر نارس، نچرال رادیانت

بهترین کرم پودر برای مجالس را می توانید از برند NARS بخرید. این برند با تولید کرم پودر خود به نام نچرال رادیانت توانسته بخش بزرگی از بازار محصولات آرایشی و بهداشتی را از آن خود کند. برند نارس این محصول را برای انواع تناژ رنگ های پوستی تهیه کرده است تا هر کسی بتواند بر اساس نوع و مدل پوست خود این محصول را بخرد.

یکی از مهمترین مشکلات کرم پودرهای معمولی مقاومت پایین در برابر ساییدگی و محو شدن است؛ اما این محصول در برابر این مشکلات دوام و ماندگاری خود را حفظ می کند و دچار آسیب نمی شود. همچنین به دلیل خاصیت ضد تعریق تا مدت طولانی نیز ماندگاری خواهد داشت و دچار پوسته پوسته شدن، ماسیدگی و … نمی خواهد شد.

کرم پودر پرطرفدار مک استودیو فیکس

کرم پودر پرطرفدار مک استودیو فیکس
کرم پودر پرطرفدار مک استودیو فیکس

برند MAC جزو حرفه ای ترین برندها در زمینه تولید لوازم آرایشی است که مشتری های راضی زیادی دارد. این برند با تولید کرم پودر مک استودیو فیکس برای حدود 20 نوع تناژ رنگی پوست مختلف توانسته بار دیگر نظر مثبت مشتری ها را به خود جلب کند.

کرم پودر مک استودیو فیکس ماندگاری 24 ساعته دارد، بنابراین نیازی نیست در صورت استفاده از آن تا مدتی طولانی آرایشتان را تمدید کنید. همچنین در ترکیبات این محصول از مواد مضر مثل چربی، تولوئن، روغن های معدنی، پارابن، فتالات و فرمالدهید استفاده نشده است، برای همین هیچ مشکلی برای پوستتان نخواهد داشت.

این کرم پودر با ایجاد جلوه ای طبیعی و مات، دارای SPF 15 نیز است؛ بنابراین حتی به عنوان یک ضد آفتاب نیز عمل می کند و اشعه های مضر خورشید را خنثی خواهد کرد.

کرم پودر اکسترا کامفورت کلارنس

آیا به دنبال بهترین کرم پودر برای مجالس و مهمانی هایتان می گردید؟ کرم پودر اکسترا کامفورت کلارنس می تواند نیازتان را به طور کامل برطرف کند. این محصول دوام و ماندگاری خوبی دارد، بر اثر عوامل آسیب زا به راحتی مقاومت خود را از دست نمی دهد و باعث ایجاد آرایشی زیبا و منحصر به فرد روی صورتتان می شود.

کرم پودر اکسترا کامفورت کلارنس با خاصیت ضد پیری، ضد چروکی و آبرسانی می تواند حتی به عنوان یک کرم مغذی روی پوستتان تاثیر مثبت بگذارد. بنابراین کسانی که پوست خشکی دارند، می توانند با استفاده از آن نه تنها زیبایی بیشتری را به چهره شان هدیه دهند، بلکه به مرور خشکی پوستشان را نیز برطرف کنند.

این محصول پوستی نرم و لطف به واسطه روغن آرگان و کمپلکس Global Age-Defying را برایتان به ارمغان می آورد؛ برای همین حتی از آنها می توانید به عنوان نرم کننده نیز استفاده کنید.

کرم پودر مرطوب کننده استی لادر

هر چند قیمت کرم پودر مرطوب کننده استی لادر زیاد است، اما از آن می توانید به عنوان بهترین کرم پودر مجالس استفاده کنید. در واقع با خرید این محصول دیگر هیچ نیازی به تهیه مواد آرایشی کاور کننده نخواهید داشت، چون با خواص منحصر به فرد می تواند جای تمام آنها را بگیرد.

این کرم پودر به دلیل تکنولوژی پروبیوتیک، آب یونیزه شده و عصاره دانه چیا می تواند لایه های مختلف پوستتان را آبرسانی و از خشکی بیش از اندازه آن جلوگیری کند. همچنین این محصول به دلیل داشتن فیلترهای حفاظتی و SPF 45 از پوستتان در برابر پرتوهای مضر خورشید مراقبت خواهد کرد.

کرم پودر مرطوب کننده استی لادر ماندگاری 12 ساعته دارد، بنابراین تا نصف روز هیچ نیازی به تمدید مجدد آن نخواهید داشت.

حرف آخر؛ بهترین برندهای کرم پودر برای مجالس

برای حفظ سلامت پوست خود باید در انتخاب لوازم آرایشی و بهداشتی دقت کنید و از بهترین محصولات موجود در بازار استفاده نمایید. مطمئنا صرف هزینه بیشتر در این زمینه، بهتر از پرداخت مبالغ گزاف برای درمان مشکلات پوستی خواهد بود. اگر بهترین کرم پودر برای مجالس را از بین برندهای شناخته شده ای مانند مک، استی لادر، نارس و کلارنس تهیه کنید، علاوه بر کاور بالا و ماندگاری روی صورت، مواد مغذی مورد نیاز را به پوستتان می رسانید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x