خانه » کاشت مو افراد مشهور در هالیوود
کاشت مو افراد مشهور در هالیوود
کاشت مو افراد مشهور در هالیوود
پوست ، مو و زیبایی

کاشت مو افراد مشهور در هالیوود

Sending
User Review
0 (0 votes)

 

ریزش مو برای هر کسی ممکن است رخ دهد و کاری به شهرت و شغل و موفقیت افراد ندارد. سلبریتی ها نیز مانند همه ی افراد دیگر در جامعه با مشکل ریزش مو مواجه هستند. اما اینکه شما آن ها را بدون مو در فیلم ها نمی بینید، نشانه ای از اینکه کاشت مو افراد مشهور را از این مهلکه نجات داده است، نیست. تنها به این معنیست که مشکل خود را درمان کرده اند. زیرا نداشتن مو می تواند به قیمت تمام شدن عمر حرفه ای بازیگران تمام شود. خوشبختانه علم و فناوری در این زمینه به خوبی به میدان آمده و این مشکل را برایشان برطرف کرده است. اکثر سلبریتی ها معمولاً برای حفظ حریم خصوصی خود محافظه کار هستند و معمولاً سعی می کنند تصمیمات خصوصی خود برای انجام عمل های زیبایی را مخفی کنند. 

 

بازیگران سینما و کاشت مو

کار کردن در شاخه های نمایشی مثل بازیگری نیازمند داشتن ظاهری جذاب و زیباست. تمام بازیگران زمان و انرژی و هزینه زیادی صرف داشتن ظاهری زیبا می کنند. زمینه کاشت مو افراد مشهور را بیش از خیلی از از عمل های زیبایی دیگر درگیر کرده است. به هر حال همه افراد از نظر ژنتیکی موهای جذابی ندارند. اما به راحتی با کاشت این ظاهر زیبا را پیدا کردند.

 

 

چرا سلبریتی ها دچار ریزش مو می شوند؟

به هر حال سلبریتی ها هم مانند دیگر افراد جامعه، انسان هستند و تغذیه، استرس و فشار کار و زندگی و همچنین ژنتیک می تواند بر سلامت مو های ان ها اثر گذار باشد. هیچکس نمی تواند در صورت داشتن سابقه ی ژنتیکی، از ریزش مو فرار کند و بازیگران و افراد مشهور هم راه فراری ندارند. از طرفی افراد مشهور برای حفظ اندام خود مجبورند رژیم های غذایی سختی بگیرند و این ممکن است در ان ها ریزش مو ایجاد کند. به جز کار کردن ها طولانی مدت در لوکیشن های سر باز و زیر آفتاب! به همین دلیل بابد به سلامت مو های خود رسیدگی کنند. علاوه بر تقویت جسمانی برای پرپشت و سالم شدن مو ها، کاشت مو یکی از روش هایی است که سلبریتی های بسیاری در داخل و خارج از کشور به آن روی آورده اند.

 

محبوبیت روز افزون کاشت مو در بین افراد مشهور

تعداد موارد کاشت مو در بین مشاهیر و سلبریتی ها در سال های اخیر به سرعت در حال افزایش است. در گذشته چنین عمل هایی از سوی بازیگران پنهان می شد و آن را رسانه ای نمی کردند. اما در حال حاضر اکثر سلبریتی ها با صداقت از این عمل ها سخن می گویند و به این ترتیب افراد دیگر نیز برای زیبا تر کردن ظاهر خود تشویق می شوند. کاشت مو به بسیاری از افراد کمک کرده است که اعتماد به نفس از دست رفته ی خود را بازیابی کنند و این موضوع برای سلبریتی ها بسیار اهمیت دارند. از طرفی صراحت برخی از سلبریتی در اعلام عمل پیوند مو، دیگرا را نیز تشویق می کند که روز به روز بیشتر و بیشتر به این عمل روی بیاورند. به هر حال اخبار مربوط به کاشت مو در مورد برخی از سلبریتی ها در دنیا پخش شده است.

 

جراحی کاشت مو چیست؟

کاشت مو یک روش کم تهاجمی برای مردان و زنانی است که دچار ریزش مو به خصوص ریزش موی ژنتیکی شده اند. با این روش درمانی، از بانک موی بدن فولیکول هایی برای رشد دائمی به جلوی سر و قسمت های طاس پیوند زده می شود. ظاسی در افراد مختلف متفاوت است. به همین دلیل طراحی خط رشد مو و حرفه ای پیوند زدن مو ها بسیار مهم است تا هر چه بیشتر طبیعی جلوه کند. پس از کاشت مو یکسال تا دیدن نتیجه ی نهایی زمان لازم است. این روش نمی تواند ریزش موی طبیعی را متوقف کند اما به هر حال روش خوبی برای رفع طاسی به شمار می آید.

 

جان تراولتا

جان تراولتا
جان تراولتا

یکی از بازیگرانی که با فیلم های به یادماندنی خود مانند face off شناخته می شود، جان تراولتاست. جان تراولتا ستاره ی درخشانی در آسمان هالیوود بوده و هست. او در طول زندگی حرفه ای خود چندین عمل جراحی زیبایی انجام داده است.  مثلاً در سال ۲۰۱۶ پیوند مو انجام داده است. همانطور که مشخص است، کاشت مو افراد مشهور در زندگی حرفه ای آن ها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

 

کاشت موی جیمز نسبیت

کاشت موی جیمز نسبیت
کاشت موی جیمز نسبیت

جیمز نسبیت بازیگری از ایرلند شمالی است و به خاطر بازی در نقش بوفور در سه گانه ی هابیت شناخته شده است. این بازیگر ظاهری خوش تیپ مردانه دارد و پس از اینکه نشانه هایی از کم پشتی مو در اوضاع رشد، دو بار عمل کاشت مو انجام داد. خوشبختانه در حال حاضر مو های طبیعی پیدا کرده است و ظاهر یک بازیگر جذاب را با کاشت مو به دست آورده است. 

 

جان کرایر

جان کرایر
جان کرایر

این شخصیت به خاطر مجموعه ی تلویزیونی دوست داشتنی دو مرد و نصفی مشهور شده است. به همین دلیل نام او را در کاشت مو افراد مشهور می آوریم. این بازیگر آمریکایی مشخصات طاسی مردانه داشت و از ریزش شدید مو رنج می برد. اما پس از یک عمل موفقیت آمیز کاشت مو اکنون موهای فوق العاده پر پشتی دارد. به این ترتیب ظاهر جذاب یک بازیگر هالیوودی را پیدا کرده است.

 

تام هنکس

تام هنکس
تام هنکس

شاید باورتان نشود اما تام هنکس نیز در لیست کاشت مو افراد مشهور قرار دارد. هنکس تا به حال دو بار برنده جایزه اسکار شده است و فراتر از یک بازیگر مشهور به شمار می آید. خیلی ها تام هنکس را به عنوان یک اسطوره فرهنگی زنده می شناسند. فیلم های جذاب فارست گامپ، فیلادلفیا، نجات سرباز رایان، کد داوینچی، مسیر سبز، اگر می توانی مرا بگیر و صدا پیشگی در مجموعه داستان های اسباب بازی از جمله مشهور ترین آثار او هستند. این بازیگر یونانی آمریکایی دچار ریزش مو به شکل M بود به همین دلیل برای حفظ تیپ حرفه ای خود برای عمل کاشت مو تصمیم گرفت. برای همیشه با طاسی بخش هایی از سر خود خداحافظی کرد.

 

جرمی پیون

جرمی پیون
جرمی پیون

این بازیگر آمریکایی برنده گلدن گلوب است و با بازیگری در نقش  Ari Gold در سریال Entourge  به این شخصیت جان بخشید. جرمی پیون چندین دهه است که در زمینه بازیگری فعال می کند و در زمان مشخصی به خاطر ظاهر طاسش مشهور شد. اما درست در همان زمان تصمیم گرفت با انجام دادن عمل کاشت مو این شهرت را تغییر دهد. حالا پس از انجام عمل موفقیت آمیز و کاشت مو از ظاهری طبیعی برخوردار است و زندگی حرفه ای خیلی بهتری دارد. 

 

هیو لوری

هیو لوری
هیو لوری

جیمز هیو لوری یک بازیگر، خواننده، نویسنده، نوازنده و کمدین بریتانیایی است. این فرد تاکنون ۳ جایزه گلدن گلوب برده است و نامزد ده‌ ها جایزه ی مختلف بوده است. مسلماً هیو لوری یک هنرمند با استعداد به شمار می آید. هر چند فعالیت های او به بازیگری محدود نمی‌ شود، او نیز مانند افراد دیگر از کاهش خط مو رنج می برد. به همین دلیل در نهایت تصمیم به کاشت مو گرفت و اکنون مو های کاملا طبیعی به دست آورده است. با این ترتیب و تاره فعال در صحنه ها و پرده ها ظاهر می شود و هر روز موفقیت بیشتری کسب می کند.

 

رابرت برایدون

رابرت برایدون
رابرت برایدون

یک بازیگر و فعال اجتماعی بریتانیایی است و با شخصیت دکتر پل همیلتون مشهور شد. پس از آن که مو های او شروع به ریزش کرد و خط رویش موهایش کم شد، همانطور که انتظار می رفت مانند بازیگران دیگر تن به کاشت مو داد.  به خاطر همین کاشت مو گفته می شود که او اعتماد به نفس بهتری برای هنر نمایی پیدا کرده است.

 

مل گیبسون

مل گیبسون
مل گیبسون

سریال مکس دیوانه به خاطر حضور مل گیبسون معروف شد. این بازیگر، تهیه کننده و فیلمنامه نویس آمریکایی در زمانی از زندگی خود دچار ریزش موی شدید شد و در نهایت تصمیم گرفت مو بکارد. خط موی متراکم طبیعی دارد و فعالانه در زندگی حرفه ای خود می درخشد. 

 

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج
نیکلاس کیج

یکی از معروف ترین موارد کاشت مو در بین افراد مشهور مربوط به نیکلاس کیج است. این سوپر استار آمریکایی لیست بلند بالایی از جوایز مختلف از اسکار گرفته تا گلدن گلوب را در کارنامه خود دارد. بی تردید نیکلاس کیج یک بازیگر در سطح جهانی است. زمانی که دچار ریزش مو شد، تصمیم گرفت با کاشت مو به ظاهر خود را جوان کند. این بازیگر حتی به تجربه جراحی پلاستیک تن داد تا ظاهر جوان و حرفه ای خود را حفظ کند. می توان گفت نیکلاس یکی از مشهور ترین افرادی است که تا کنون کاشت مو انجام داده است.

 

بیلی باب تورنتون 

بیلی باب تورنتون
بیلی باب تورنتون

این بازیگر آمریکایی در چندین شاهکار مختلف در هالیوود بازی کرده و حسابی معروف شده است. بازی در این فیلم ها او را برنده ی جایزه ی اسکار کرد. با وجود موفقیت و شهرتی که دارد، علاقه‌ای به این ندارد که زندگی خود را در کانون توجه دیگران قرار دهد. به همین دلیل معمولا تصمیمات خود در مورد مسائل شخصی اش به روز رسانی نمی کند. با این حال کاشت مو تغییری بود که امکان پنهان ماندن آن از چشم دیگران وجود نداشت. زمانی که موهای بیلی نازک شده بودند پس از مدت کوتاهی کاشت مو انجام داد و موهای طبیعی پر پشتی به دست آورد.

 

جیمی فاکس

جیمی فاکس
جیمی فاکس

بازیگر و مجری محبوب تلویزیونی شناخته شده در آمریکا است که از اواخر دهه ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد. جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار در کارنامه او وجود دارد و نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نیز بوده است. مو های جذاب او در دوره ای از زندگیش دچار افول شدند و ریزش پیدا کردند. از آنجایی که مو برای او خیلی مهم بود تصمیم گرفت عمل کاشت مو را امتحان کند و این باعث شد که موهایی متراکم در قسمت جلوی سرش ایجاد شود. هر چند خط موی او واقعی و طبیعی نیست، شکل خاص و جذابی دارد.

 

کالم بست

کالم بست
کالم بست

پسر ستاره ی فوتبال جورج بست و یک مدل و چهره ی مشهور تلویزیونی است. کالم در زمانی که نوجوان بود وارد حرفه مدلینگ شد و با ظاهری مردانه و اندام بسیار زیبا توانست در این رشته موفق باشد. به هر حال او از ریزش ژنتیکی مو در امان نبود و پس از مدتی مجبور شد عمل کاشت مو انجام دهد. پس از این عمل قسمت جلوی مو های او متراکم تر و طبیعی تر از قبل به نظر می رسد.

 

استیو کارل

استیو کارل
استیو کارل

خالق شخصیت مایکل اسکات در یک کمدین معروف یعنی استیو کارل از جمله افراد مشهوری که کاشت مو انجام داده اند. مردم زیادی با شاهکار های کمدی او خاطره دارند. به هر حال این بازیگر کمدی نیز دچار ریزش موی ژنتیکی شدیدی شد که تیپ او را به خطر انداخته بود. کارل هم مانند بسیاری از بازیگران دیگر چاره ای جز پیوند مو نداشت تا خوش تیپ باقی بماند. کاشت مو برای استیو طبیعی و موفقیت آمیز انجام شد و یکی از تجربیات خوشحال‌ کننده در زندگی او بود.

 

سیمون پگ

سیمون پک
سیمون پک

بازیگر، تهیه کننده و کمدین بریتانیایی نامی و بسیار محبوب در فیلم های تلویزیونی است. شهرت او باعث نشد که طاسی موی سر به سراغش نیاید و دوران سختی را پس از ریزش مو به پشت سر گذاشت. در نهایت تصمیم گرفت یک راه حل دائمی برای ریزش مو ها را امتحان کند و تحت عمل پیوند مو قرار گرفت.

 

بن افلک

بن افلک
بن افلک

شگفت انگیز است که بن افلک برنده ۵۴ جایزه ی مختلف در دوره حرفه بازیگری خود بوده است و در سطح جهانی روی پرده سینما فیلم های زیادی از او پخش شده‌ اند. بن افلک بازیگری پر طرفدار در سینما است. به هر حال ریزش مو در قسمت جلوی سر او را وادار کرد که به عمل کاشت مو تن بدهد. گزینه ی دائمی دیگری برای او وجود نداشت. اما خوشبختانه این عمل موفقیت آمیز بود و به خوبی زیبایی او را برگرداند.

 

استفانی دیویس

استفانی دیویس
استفانی دیویس

در دنیا زنان هم از ریزش موی ژنتیکی در امان نیستند. در بین سلبریتی های زن مشکل ریزش مو می‌ تواند تمام شغل آن ها را تحت تاثیر قرار بدهد و برای همیشه از بازیگری محرومشان کند. یکی از بازیگران زن که برای افزایش تراکم و زیبایی مو های خود به عمل کاشت مو، تن داد، استفانی دیویس است. او عمل نسبتاً موفقیت آمیزی هم داشت.

 

ادوارد نورتون

ادوارد نورتون
ادوارد نورتون

این بازیگر آمریکایی برنده گلدن گلوب در بوستون به دنیا آمد. در فهرست بی‌ پایانی از فیلم‌ های مطرح در دنیا نام این بازیگر را خواهید دید. در دوره‌ ای از زندگی اش حجم زیادی از موهای سرش را از دست داد. همانطور که حرفه ی بازیگری ایجاب می‌ کند باید ظاهر خود را به حالت قبل بر می گرداند از این رو کاشت مو انجام داد. هم اکنون مو هایی طبیعی و پر پشت دارد و یکی از مثال های مطرح برای کاشت مو افراد مشهور است. 

منبع
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x