خانه » معجون چربی سوزی با جعفری و لیمو
غذا و نوشیدنی

معجون چربی سوزی با جعفری و لیمو

Sending
User Review
0 (0 votes)

معجون چربی سوزی با جعفری و لیمو

امروز با یک نوشیدنی عالی برای لاغری مخصوصا در نواحی شکم و اطراف آن را برایتان آورده ایم. طرز تهیه معجون چربی سوزی با جعفری و لیمو بسیار آسان است. شما می بایست صبح ناشتا و با معده خالی این معجون را بنوشید. جالب اینجاست که این نوشیدنی پرخاصیت میزان سوخت و ساز بدن را نیز افزایش می دهد. با مصرف مخلوط جعفری و لیمو خاصیت هر دوی اینها را به بدنتان می رسانید. جعفری از سبزی هایی می باشد که فواید زیادی دراد.

این سبزی سرشار از ویتامین های زیادی از جمله ویتامین آ, ث, ای و ب می باشد همچنین دارای مواد معدنی مهمی نظیر آهن و کلروفیل دارد. به علاوه این سبزی سرشار از کلسیم می باشد که حتی از شیر و سایر مواد لبنی است. حتی برای بیماران مبتلا به کم خونی مفید است.  جعفری معده را تصفیه می کند و همچنین بوی بد دهان را از بین می برد. لیمو هم که خواص فراوانی دارد.

 

طرز تهیه:

یک دسته جعفری

یک عدد لیموی تازه

یک لیوان آب

ابتدا جعفری ها را پاک کنید و با دقت بشویید. سپس آنها را خرد کنید. و درون مخلوط کن بریزید. آب لیمو را بگیرید و همراه با آب به جعفری اضافه کنید تا با هم ترکیب شوند. ا

توجه:

این نوشیدنی را پنج روز میل کنید سپس ده روز به بدنتان استراحت دهید. این معجون ویتامین و مواد معدنی مفیدی را به بدن می رساند. این نوشیدنی برای لاغری بسیار مفید است.

 

منبع:

www.healthylifetricks.com

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x