خانه » روش های جوان سازی پوست (بخش 2)
پوست ، مو و زیبایی

روش های جوان سازی پوست (بخش 2)

Sending
User Review
0 (0 votes)

روش های جوان سازی پوست (بخش 2)

میکرودرم

لایه برداری میکرودرم فرآیندی است که در آن بلورهای سیلیکونی (دانه های شن و ماسه) همراه هوا به سمت پوست رانده می شوند. این فرآیند تورم کمی روی پوست ایجاد می کند و باعث می شود چین و چروک های سطحی از بین بروند. نتایج این روش موقت هستند و باید با فاصله ی کم تکرار شود. همچنین عوارض جانبی نیز دارد. میکرودرم مکانیکی پوست را تحریک می کند و ممکن است پوست به شکل آفتاب سوخته به نظر بیاید. اما این حالت پس از یک روز محو می شود.

 

استفاده از امواج رادیویی

امواج رادیویی ظاهر پوست آسیب دیده را بهبود می بخشند. باور بر این است که گرم کردن مستقیم کلاژن پوست منجر به سفت شدن نواحی شل پوست می شود. یا اینکه کلاژن جدید توسط بدن ساخته می شود. امواج رادیویی حرارت لازم برای این کار را تأمین می کنند. چین و چروک اطراف چشم معمولاً با این روش بهبود می یابند. نتیجه گرفتن از این روش معمولاً 4 تا 6 ماه زمان می برد.

 

انواع لیزر ها

با استفاده از لیزر ضمن محافظت از لایه ی بیرونی پوست، به لایه های زیرین پوست آسیب می زند. این کار ضمن حفظ ظاهر پوست سبب ساخت کلاژن جدید می شود. برای حصول نتیجه ممکن است 4 تا 6 بار لیزر درمانی نیاز باشد. ضناً دوران نقاهت و فاصله گرفتن از فعالیت های روزانه نیز ندارد. لیزر همچنین برای از بین بردن لک های پوستی نیز بسیار اثرگذار است. گاهی نیز در درمان آکنه از لیزر دیودی استفاده می کنند.

 

روش های جوان سازی پوست (بخش 1)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x