خانه » معرفی بهترین و پربازده ترین ارقام نهال بادام در ایران
معرفی بهترین و پربازده ترین ارقام نهال بادام در ایران
معرفی بهترین و پربازده ترین ارقام نهال بادام در ایران
باغبانی

معرفی بهترین و پربازده ترین ارقام نهال بادام در ایران

Sending
User Review
0 (0 votes)

قطعاً شما هم مانند ما تبلیغات بسیاری را درباره “کسب درآمد میلیاردی” یا “چطور ثروتمند شویم؟”، “بهترین روش پولدار شدن در ایران” و … خوانده اید و شنیده اید؛ حتماً می خواهید بدانید که چه راز و رمزهایی در این عبارت های بسیار جذاب وجود دارد!

راه و روش های ثروتمند شدن هر چیز که باشد، به تلاش و زحمت زیادی نیاز دارد. اگر مسیر درست رسیدن به درآمد بالا را پیدا کنید، پول دار شدن کار سختی نیست! کسب و کارهای زیادی در ایران همچنان در حال فعالیت هستند که اکثر آنها مسیر مستقیمی را به سمت میلیاردر شدن نشان می دهند. یکی از این مشاغل، باغداری است.

باغداری یعنی کاشت بهترین ارقام نهال میوه که در هر سال، باردهی عالی را دارند. این نهال ها می تواند بسیار متنوع باشد؛ از نهال گردو پربازده گرفته تا انواع نهال های مرکبات، نهال زیتون و …؛ اما سوال مهم این است که کدام نهال برای کاشت، بهترین است؟!

انتخاب بهترین نهال برای کاشت در باغ، یک مهارت است و به دانش و تخصص و تجربه نیاز دارد. یکی از پربازده ترین و عالی ترین نهال برای هر شرایط آب و هوایی ایران، نهال بادام است.

با خرید نهال بادام از نهال فروشی مجوزدار و معتبر می توانید به راحتی آنچه که تصور می کنید، پولدار شوید! برای آشنایی با این مسیر درآمدزا از شما دعوت می کنیم که این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید. نهال های پربازده بادام را به شما معرفی خواهیم کرد که به معنای واقعی کلمه، یک گنج بی انتها هستند!

با کاشت این نهال های بادام، در مدت کوتاهی میلیاردر می شوید!

پولدار شدن در یک قدمی شما است به شرطی که درست اقدام کنید! ما به عنوان مرکز تخصصی فروش نهال بادام (پالیز نهال)، با بیش از 50 سال تجربه، این اطمینان را به شما می دهیم که اگر بهترین نهال بادام را برای باغتان بخرید، به این هدف می رسید. ساده نیست اما نتیجه ای لذت بخش و شیرین خواهد داشت.

همه انواع نهال بادام برای کاشت در باغ، خوب هستند اما فراموش نکنید که نوع نهال باید با شرایط اقلیمی منطقه سازگار باشد. مثلاً خرید نهال بادام دیرگل (نهال بادام مامایی، نهال بادام آذر، نهال بادام تونو) برای شهرهایی مناسب است که سرمای زمستانی سخت و بارندگی شدید را تجربه می کنند.

نهال بادام پربازده از ارقام بادام سنگی و بادام کاغذی، هر دو در جایگاه خاص خودشان طرفدار دارند. هر دو این نهال، پرفروش هستند و اگر باغ پرمحصول داشته باشید، به احتمال زیاد می توانید به بازارهای صادراتی نیز راه پیدا کنید. با مشورت ساده قبل از خرید نهال، از طریق نهالستان مورد تأیید جهاد کشاورزی، انتخاب ساده تری خواهید داشت.

با کاشت این نهال های بادام، در مدت کوتاهی میلیاردر می شوید!
با کاشت این نهال های بادام، در مدت کوتاهی میلیاردر می شوید!

اما اکنون می خواهیم به چند تا از بهترین نهال های بادام برای کاشت اشاره کنیم:

1-نهال بادام شاهروی 21:

این نهال بادام از ارقام دیرگل است و در دومین سال پس از کاشت به باردهی می رسد. این نوع نهال را می توانید در ارتفاعات حداکثر 1200 متری از سطح دریا و در شهرهای بسیار سردسیر بکارید. باردهی نهال بادام شاهرودی 21، در هر هکتار، 3 تا 6 تن می باشد. برای نهال بادام شاهرودی 21 باید گونه گرده افشان نهال شاهرودی 7 را بخرید.

2-نهال بادام شاهرودی 12:

نهال بادام شاهرودی 12، دومین گزینه بهترین نهال بادام پربازده برای مناطق سردسیر است. این نهال را می توانید در ارتفاعات حداکثر 1500 متری از سطح دریا بکارید. یک سال بعد از کاشت، اولین بادام های این نهال را می توانید برداشت کنید. عملکرد این نهال در هر هکتار، 3 تا 5 تن است. گونه گرده افشان برای این نهال پربازده، نهال بادام شاهرودی 7 می باشد.

3-نهال بادام آذر:

نهال بادام آذر دیرگل یکی از بهترین نهال ها برای کاشت در مناطقی کوهستانی و سرد است. این نهال را می توانید در ارتفاعات حداکثر 2800 متری از دریا بکارید. از هر هکتار این نهال ها، حدود 4 تن بادام مرغوب برداشت می کنید. خرید نهال بادام مامایی به عنوان گرده افشان برای نهال بادام آذر، ضروری است. نهال بادام آذر شناسنامه دار و مجوزدار را می توانید از بهترین نهالستان کشور (نهالستان پالیز) با قیمت استثنایی خریداری کنید.

4-نهال بادام مامایی:

نهال بادام مامایی از ارقام دیرگل برای مناطق معتدل مناسب است و شرایط کاشت آن، حداکثر 2500 متر از سطح دریا می باشد. گونه گرده افشان برای این نهال، نهال بادام تونو است. این نهال در اولین سال پس از کاشت، به باردهی می رسد. از هر هکتار باغ بادام مامایی می توانید 4 تن بادام باکیفیت برداشت کنید.

5-نهال بادام تونو:

این نهال بادام نیز برای مناطق معتدل مناسب است؛ در اولین سال پس از کاشت به باردهی می رسد؛ نهال گرده افشان آن، نهال بادام شکوفه است و می توانید در ارتفاعات حداکثر 2000 متری از سطح دریا بکارید. باردهی نهال بادام تونو دیرگل در هر هکتار، بیشتر از 4 تن است.

6-نهال بادام فرانیس:

این نهال بادام باکیفیت برای مناطق معتدل و سردسیر مناسب است؛ از ارقام دیرگل بوده و در اولین سال بعد از کاشت به باردهی می رسد. می توانید با خرید نهال بادام فرانیس، نهال بادام سهند را نیز به عنوان گرده افشان آن بخرید. از هر هکتار این نهال ها، حدود 5 تن میوه بادام درشت و خوشمزه برداشت می کنید.

چطور با باغداری بادام به ثروت برسیم؟
چطور با باغداری بادام به ثروت برسیم؟

چطور با باغداری بادام به ثروت برسیم؟

اکنون که با 6 تا از بهترین ارقام بادام پربازده در ایران آشنا شدید، حتماً این سوال در ذهنتان ایجاد شده است که چطور از باغداری بادام می توانیم پولدار شویم. بله؛ درست است! اگر باغتان را مطابق با اصول کاشت درخت بادام، توصیه شده توسط جهاد کشاورزی مدیریت کنید، این هدف برایتان قابل دسترسی خواهد بود.

شاید تعجب کنید اگر بگوییم با پرورش بهترین بادام ها می توانید هر ساله، بیش از 500 میلیون تومان، سود به دست بیاورید!!

کافیست ارقام نهال بادام زودبازده را بخرید، بکارید و از آنها به خوبی مراقبت کنید. این تلاش ها باید در هر سال و به طور پیوسته صورت بگیرد تا بیشتری بازدهی را شاهد باشید. یک مشورت ساده با کارشناسان ما در نهال فروشی آنلاین (پالیز نهال) داشته باشید. درباره خرید نهال باکیفیت و لیبل دار صحبت کنید و دقیقاً بدانید که باید چه کارهایی انجام دهید.

نهالستان پالیز
نهالستان پالیز

نهالستان پالیز، در تمام این سال ها تلاش خود را به کار گرفته تا نهال های باکیفیت را به دست باغداران عزیز برساند. الان بهترین زمان برای خرید نهال است. بهترین قیمت نهال بادام را از این نهال فروشی بخواهید.

علاوه بر خرید نهال بادام، می توانید درباره انواع نهال میوه و یا نهال گردو شناسنامه دار نیز با کارشناسان پالیز نهال مشورت کنید. افتخار می کنیم که می توانیم بیشتر از 500 نوع نهال میوه پربازده را برای توسعه باغداری در شهرهای ایران پرورش می دهیم. شما هم می توانید از این بازار پرتقاضا، سود خوبی به دست بیاورید.

کافیست به وبسایت paliznahal.ir سری بزنید و یا با شماره های 09144501007 و 09144501008 تماس بگیرید.

شما می توانید همین حالا در گوگل واژه ی (پالیز نهال) را جستجو نموده و به سایت نهالستان پالیز به آدرس (paliznahal.ir) شوید و نسبت به خرید انواع ارقام نهال بادام و یا سایر ارقام میوه اقدام نمایید.

منبع : پالیز نهال

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x