خانه » رزرو تاپ ترین هتل ۵ ستاره تهران، هتل اسپیناس پالاس
هتل اسپیناس پالاس تهران
هتل اسپیناس پالاس تهران
فرزند و والدین

رزرو تاپ ترین هتل ۵ ستاره تهران، هتل اسپیناس پالاس

Sending
User Review
0 (0 votes)

هتل های ۵ ستاره بسیاری در تهران ساخته شده‌اند و اکثر آن‌ها مجلل و لوکس هستند؛ اما هیچ‌کدام از آنها نمی‌تواند جای هتل اسپیناس پالاس را بگیرد! این هتل زیبا و مجلل دارای ویژگی‌هایی است که نمونه بارزش موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده و آب و هوای دلپذیر و مطلوب است. اگر به فکر رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران هستید باید به خوبی با این هتل مجلل آشنا شوید.

از دیگر ویژگی‌های خاص هتل اسپیناس پالاس تهران استعمالدخانیات در اتاق‌های فیری اسموک است! اگر می‌خواهید رزرو هتل در تهران را انجامدهید هتل اسپیناس پالاس گزینه خوبی برای شماست؛ چراکه در طبقات چهار وپنج هتل استعمال دخانیات آزاد است. حتی باید بدانید هتل اسپیناس پالاس تهران دارایامکانات و خدمات رایگان نیز هست که نمونه آن‌ها پارکینگ، استفاده رایگان از سونا،جکوزی، باشگاه ورزشی، استخر و اینترنت پرسرعت بی‌سیم است.

درباره هتل اسپیناس پالاس تهران

پذیرش هتل اسپیناس پالاس
پذیرش هتل اسپیناس پالاس

هتل لوکس اسپیناس پالاس تهران هتلی ۵ ستاره با خدمات ایده‌آل برای میهمانانی است که دوست دارند اقامتی راحت و دلچسب داشته باشند. این هتل بزرگ و مدرن در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری رسید. هتلی مرتفع با ۴۰۰ فضای اقامتی لوکس که امکاناتش هوش از سر آدم می‌برد! هتل اسپیناس پالاس در منطقه کوهپایه‌ای شهر تهران قرار گرفته و به دور از دود و دم و ترافیک است.

همچنین این هتل دسترسی خوبی به بزرگراه یادگار امام داشته و ارتباطش با شمال شهر مهیا است. از دیگر ویژگی‌های خاص هتل اسپیناس پالاس تهران مرکز سلامت، خدمات بیزینس سنتر، اتاق سیگار آزاد، اینترنت پر سرعت بی‌سیم، خدمات زیبایی برای خانم‌ها و آقایان، خدمات حرفه‌ای ماساژ، سالن‌های پذیرایی مجلل و مجهز است.

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس

رستوران اسکای لانژ
رستوران اسکای لانژ

شاید جالب باشد بدانید که هتل اسپیناس پالاس دارای چندین سالن پذیرایی برای مراسم ازدواج و عقد است. این تالارها به سلیقه مسافران عزیز و میهمانان طراحی می‌شوند و تزیینات دربرگیرنده ترجیحات شخصی شما است. همچنین هتل اسپیناس پالاس تهران دارای زیباترین و مجلل‌ترین سالن کنسرت است. در این سالن تئاتر، سخنرانی و مراسم‌های ویژه نیز انجام می‌شود.

از دیگر امکانات ویژه هتل اسپیناس پالاس تهران مرکز سلامتی لوکس و مجهز آن است. در مرکز سلامتی استخر، سونا، خدمات ماساژ، سالن بدنسازی، حمام ترکی و جکوزی قرار دارد که ساعات خوشی را برایتان رقم می‌زند. علاوه بر این‌ها هتل اسپیناس پالاس دارای چندین رستوران و کافی شاپ است که نمونه آن‌ها رستوران اسکای لانژ بر فراز آسمان‌ها است.

این رستوران چشم‌انداز خوبی به شهر داشته و دارای فضایی مدرن و زیباست. رستوران اسکای لانژ انواع صبحانه‌های گرم و سرد، غذاهای ایرانی، غذاهای بین المللی و دسر را ارائه می‌دهد. فضای این رستوران مدرن، مناسب دورهمی و صرف شام در کنار خانواده و دوستان است. پیشنهاد میکنیم از صبحانه این رستوران و به خصوص املت مخصوصش حتما استفاده کنید! از دیگر رستوران‌های زیبای هتل اسپیناس پالاس، رستوران دیبا است. این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی را با رنگ و بویی فراموش‌نشدنی ارائه می‌دهد. همچنین در رستوران دیبا انواع نوشیدنی‌های سنتی و لوکس مانند دمنوش، چای، قهوه، آبمیوه و شیک‌های متنوع سرو می‌شود.

از دیگر رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس، رستوران لاتون است. این رستوران طعمی متفاوت را با کمک آشپزهای چیره‌دستش به شما هدیه می‌دهد. رستوران لاتون مکانی دنج و آرام برای لذت بردن از لحظه‌های تکرارنشدنی است. یکی دیگر از فضاهای دوست‌داشتنی هتل اسپیناس پالاس کافه سان ست در طبقه لابی است. این کافه دکوراسیونی زیبا داشته و به سرو انواع نوشیدنی‌ها، پاستا، میان وعده، استیک و شیرینی‌های تازه می‌پردازد. همچنین فضایی مدرن و لوکس برای سیگاری‌ها دارد.

از دیگر امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس باید به تاکسی سرویس، پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا، اینترنت رایگان بی‌سیم در تمام فضاهای هتل، لاندری، خدمات تور، ناهار و صبحانه در اتاق، پرینتر، خدمات پزشکی، خدمات بیدار باش، صرافی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، عربی و روسی، فضای سبز، سالن تشریفات، نمازخانه، روزنامه، آسانسور، دستگاه خودپرداز و صندوق امانات اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران
واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران مطمئن باشید که اقامتی خوش و به‌یادماندنی خواهید داشت. این هتل با انواع واحدهای اقامتی لوکس و مدرن رضایت شما را به دست می‌آورد. تنوع در این واحدهای اقامتی بسیار بالاست و شما می‌توانید بنا به سلیقه و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. نمونه فضاهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس، اتاق دو تخته دبل، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق رویال خانوادگی، سوئیت جونیور، سوئیت سیگنچر و سوئیت بزرگ و زیبای اسکای است.

از معروف‌ترین فضاهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس سوئیت جونیور است. این سوئیت با دیزاینی متفاوت و زیبا نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. سوئیتی ۶۰ متری که دارای بوفه صبحانه رایگان، میز چمدان، کتری برقی، سشوار، میز کار، صندوق امانات، روم سرویس، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون است. اتاق بالکن دار رویال خانوادگی با ۴۵ مترمربع اتاقی دیگر از واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس است که برای خانواده‌ها یک گزینه عالی به نظر می‌رسد. این اتاق دارای یک بالکن ۵ متری برای دیدن مناظر زیبای اطراف است.

سوئیت سیگنچر هم جزو اتاق‌های دلباز هتل اسپیناس پالاس است. این سوئیت مجلل دارای لوازم مدرن و لوکس است. همچنین سوئیت سیگنچر هتل اسپیناس پالاس دارای جکوزی، سرویس بهداشتی، اتاق نشیمن، اتاق خواب، مینی بار، صندوق امانات، روم سرویس، سشوار و… است. یکی از زیباترین سوئیت‌های اقامتی در کل کشور سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس است. این سوئیت چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به کوه‌های اطراف داشته باشد و با وجود بالکن بزرگ و مدرنش، ساعاتی خوش برای سپری کردن را به شما هدیه می‌دهد. این اتاق مدرن دارای جکوزی بزرگ با ویو بی‌نظیر، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم پرسرعت و… است.

جاذبه‌ها و مراکز مهم اطراف هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر بخواهیم جاذبه‌ها و مکان‌های مهم اطراف هتل اسپیناس پالاس را به شما معرفی کنیم، باید به فرودگاه مهرآباد با ۲۳ دقیقه فاصله و برج میلاد تهران با ۱۴ دقیقه فاصله اشاره کنیم. همچنین باید بدانید پارک ژوراسیک، نمایشگاه بین المللی، پارک پرواز، مرکز خرید الهیه، مجتمع تجاری سام و مرکز خرید کوروش در نزدیکی هتل اسپیناس پالاس قرار دارد.

 

اگر دوست دارید هر چه سریع‌تر قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران را بدانید بهتر است سری به سایت ایران هتل آنلاین (www.iranhotelonline.com) بزنید. در این وبسایت قادر خواهید بود به صورت آنلاین رزرو بهترین هتل ۵ ستاره تهران، یعنی هتل اسپیناس پالاس را انجام دهید. علاوه بر این می‌توانید سایر هتل های تهران را مشاهده کنید و قیمت آنها را به صورت آنلاین بررسی نمایید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x