خانه » بهترین رسپی های پشن فروت در تابستان
بهترین رسپی های پشن فروت در تابستان
بهترین رسپی های پشن فروت در تابستان
غذا و نوشیدنی

بهترین رسپی های پشن فروت در تابستان

Sending
User Review
0 (0 votes)

پشن فروت ها به میوه های ساعتی معروف هستند. این میوه در جنوب برزیل رشد می کند  و طعم ترش و شیرینی دارد بنابراین با آن می توان اسموتی و دسرهای خوشمزه درست کرد. این میوه نه تنها خوش طعم است بلکه شکل زیبایی دارد. معروف ترین رنگ های پشن فروت بیشتر بنفش و زرد است. بنابراین تهیه اسموتی یا دسر با پشن فروت ظاهر رنگی و زیبایی نیز دارد. اگر دوست دارید در این گرمای تابستان یک پشن فروت خوشمزه آماده کنید. ما در ادامه بهترین رسپی های پشن فروت با طعم های مختلف را به شما آموزش می دهم.

طرز تهیه آبمیوه پشت فروت
طرز تهیه آبمیوه پشت فروت

طرز تهیه آبمیوه پشت فروت

برای اینکه یک آبمیوه دلچسب پشن فروت درست کنید. می توانید حدود 20 میوه پشن فروت را انتخاب کنید. تعداد آن کااملا سلیقه ای است. میوه ها را در مخلوط کن بریزید و کمی آب به آن اضافه کنید. میوه ها را مخلوط کرده تا به حالت پوره دربیاید.

1.   معجون پشن فروت، ماست، موز و بستنی وانیلی

برای اینکه یک پشن فروت موز خوشمزه درست کنید. موز، ماست، شیر، بستنی و وانیل را در یک مخلوط کن بریزید تا یکدست شود. در نهایت پشن فروت را برای تزیین روی مخلوط بریزید.

مواد لازم:

2 پیمانه بستنی وانیلی

2 عدد موزه یخ زده و رسیده، پوست کنده

1 عدد میوه پشن فروت (نصف شده)

4/3 لیوان شیر

250 گرم ماست طبیعی

2.   پشن فروت با لموناد

اگر به لموناد و پشن فروت علاقه دارید، اسموتی پشن فروت با لموناد یک گزینه عالی برای روزهای گرم تابستانی است. یک پارچ از این نوشیدنی خوشمزه درست کنید. برای این کار طبق دستور زیر عمل کنید:

یک لیوان را با آب یخ پر کنید، سپس سیروپ پشن فرود و آب لیمو و بعد آب گاز دارد اضافه کنید. سپس آن ها را هم بزنید تا ترکیب شوند. نوشیدنی خوشمزه شما آماده است می توانید با یک تکه لیمو یا پشن فروت روی آن را تزیین کنید.

مواد لازم:

سیروپ پشن فروت

آب گازدار

آب لیمو

معجون پشن فروت با انبه
معجون پشن فروت با انبه

3.   معجون پشن فروت با انبه

ترکیب پشن فروت هم با انبه فوق العاده است اگر به طعم ترش شیرین علاقه دارید قطعا از این نوشیدنی لذت می برید. برای اینکار دستور عمل زیر را دنبال کنید:

میوه های پشن فروت و انبه را خوب بشویید تا جایی که اثری از کثیفی روی پوست میوه ها نباشد. قرار نیست با پوست درست کنیم اما باید تمیز باشند. میوه پشن فروت را از وسط نصف کنید و پالپ و دانه های آن را بیرون آورید. مقداری دانه را برای تزیین نگه دارید. تفاله ها را الک کنید و با قاشق هم بزنید تا مایع صاف شود. سپس گوشت انبه را از پوست و دانه جدا کنید. تفاله را با آب مخلوط کنید تا به مخلوط کن نچسبد. پس از اینکه خوب با یکدیگر مخلوط شد، تفاله انبه و آب پشن فروت را با هم ترکیب کنید.کمی آب را به این مخلوط اضافه کنید و کمی شکر به آن اضافه کنید. میزان شیرینی را بچشید، میزان آن به سلیقه شما بستگی دارد. در نهایت اگر دوست دارید می توانید از دانه های پشن فروت برای تزیین استفاده کنید.

مواد لازم:

تفاله انبه تازه

پالپ پشن فروت

یخ

4.   پشن فروت با رزبری

ترکیب پشن فروت با رزبری را دست کم نگیرید. معجزه می کند. اگر این ترکیب را دوست دارید. می توانید از مخلوط این دو یک اسموتی خوشمزه درست کنید. رزبری از خانواده تمشک ها است و سرشار از مواد مغذی شامل فیبراست و از آنجا که کالری کمی دارد، یک گزینه عالی برای کاهش وزن است.

برای اینکه یک اسموتی خوشمزه پشن فروت با رزبری درست کنید، فقط کافیست آن ها را در یک مخلوط کن بریزید و با یخ ادغام کنید و در نهایت نوش جان کنید.

مواد لازم:

پشن فروت به مقدار لازم

رزبری

یخ

 

5.   معجون خوشمزه پشن فروت با کیوی

این معجون مناسب افرادی است که مزه ترش را بیشتر از شیرین دوست دارند. چون پشن فروت مزه ترش و شیرینی دارد و کیوی ترش مزه است. دستور زیر را ادامه دهید.

ابتدا کیوی و پشن فروت را با  هم در مخلوط کن بریزید سپس مقداری عسل به آن اضافه کنید. حالا این معجون را با هم ترکیب کنید. و در نهایت میل کنید.

مواد لازم:

یک کیوی

3 پشن فروت

عسل

معجون آب هندوانه با پشن فروت
معجون آب هندوانه با پشن فروت

6.   معجون آب هندوانه با پشن فروت

تا به حال به ترکیب شگفت انگیز هندوانه با پشن فروت فکر کرده اید؟ اگر جواب تان منفی است . پیشنهاد می کنم حتما امتحان کنید. برای اینکه این معجون خوشمزه را درست کنید. دستور العمل زیر را اجرا کنید.

هندوانه را در مخلوط بریزید، سپس به آب هندوانه پشن فروت و یخ اضافه کنید و باهم ترکیب کنید. حالا می توانید نوش جان کنید.

مواد لازم:

پشن فروت

آب هندوانه

7.   معجون فوق العاده موهیتوی آناناس با پشن فروت

آناناس جزو میوه های فوق العاده خوشمزه ای است که می توانید با آن نوشیدنی های دلچسبی درست کنید. برای درست کردن این معجون دو راه دارید یا با آب آناناس و یا با میوه آناناس درست کنید. برای تهیه این نوشیدنی خوشمزه دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

آناناس (آب آناناس) را با آب لیمو و شکر مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید تا یکدست شوند. در ادامه موهیتو را درست کنید. لیوان ها را پر از یخ کنید، سپس برگ های نعناع، برش های لیمو و تفاله پشن فروت را اضافه کنید. مخلوط آناناس را با موهیتو ادغام کنید و روی آن آب سودا بریزید.

مواد لازم:

پشن فروت

آناناس یا آب آناناس

قند یا عسل

نعناع

لیموی تازه

یخ

آب سودا

  1. پشن فروت با دانه های چیا

دانه چیا گیاهی است که به جای تخم شربتی از آن استفاده می کنند و ارزش غذایی فوق العاده بالایی دارد. و به علت کالری کم، در رژیم های غذایی به کار می رود. مواد لازم را در یک مخلوط کن با هم ترکیب کنید. و در نهایت کمی به معجون خوشمزه تان یخ اضافه کنید و نوش جان کنید.

مواد لازم:

پشن فروت

ا قاشق غذاخوری دانه چیا

4/1 فنجان خیار خرد شده

تونیک آب

پشن فروت چه فوایدی دارد؟

پشن فروت ارزش غذایی فوق العاده بالایی دارد و برای سلامت بدن لازم است. پشن فروت میوه سرشار از فیبر است بنابراین به تنظیم سیستم گوارش و سلامتی روده کمک می کند. این میوه خوشمزه سرشار از ویتامین سی است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. پشن فروت سرشار از پتاسیم است که برای قلب بسیار مفید است. بنابراین انتخاب این میوه برای تهیه اسموتی خوشمزه هم مقوی است و هم خوشمزه از خوردن آن لذت ببرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x