خانه » انواع شلوار برای استایل مردانه
انواع شلوار برای استایل مردانه
انواع شلوار برای استایل مردانه
سرگرمی

انواع شلوار برای استایل مردانه

Sending
User Review
0 (0 votes)

مدل های مختلف شلوار تنوع خیلی زیادی دارند. در واقع انواع شلوار برای طیف وسیعی از موقعیت ‌ها مناسب هستند و اگر محدود به پوشیدن شلوار جین نیستید، استایل شما را از این رو به آن رو می کند. می توانید یک شلوار را برای رفتن به دفتر کار انتخاب کنید و شلوار دیگر را برای اولین قرار ملاقاتی که دارید بپسندید. خوب است که بدانید چه شلواری را در چه موقعیتی بپوشید و چگونه استایل خود را با آن تنظیم کنید. در این مقاله سعی کردیم رایجترین مدل های شلواری را که در دنیا مورد استفاده آقایان قرار می گیرد معرفی کنیم. به این ترتیب شما هم می توانید شلوار های مناسب خودتان را در نظر بگیرید و آن را به کمد لباس هایتان اضافه کنید.

 

شلوار جین

مدل های مختلف شلوار جین هرگز و هیچ وقت از صنعت مد کنار نمی روند و همه روزه طرح و ترکیب های مختلفی از آن وارد بازار می شوند. دنیای شلوار های جین تمامی ندارد. به نظرم هیچ کسی، هیچ وقت نمی تواند بگوید که شلوار جین برای او تکراری شده است. زیرا علاوه بر  دوخت های متنوعی که دارد، در تمام رنگ ها تولید می شود. رنگ آبی، رنگ اصلی شلوار جین است اما بسیاری از رنگ های دیگر را نیز با جنس جین می توانید در بازار پیدا کنید.  شلوار جین برای استایل اسپرت مناسب است و در موارد رسمی بهتر است این شلوار نپوشید.

 

شلوار چینو

"<yoastmark

اگر به کمد های لباس های خود نگاه می کنید و مطمئن نیستید که باید چه شلواری بپوشید، چرا یکی از شلوار های چینو را امتحان نمی کنید؟  شلوار چینو بسیار راحت است و به سادگی می توانید استایل خود را با آن هماهنگ کنید. این شلوار ها تقریبا با همه ی لباس ها می آیند. شلوار چینو برای روز هایی که پوشیدن شلوار های سنگین یا کت و شلوار خیلی دشوار به نظر می رسد، گزینه خوبی هستند. این شلوار ها بدون اینکه خیلی معمولی به نظر برسند، جایگزین خوب و کلاسیک به شمار می آیند. اگر قرار است جایی بروید که تیپ شما مهم است، ست رنگ های تیره ی آن مثل سرمه ای یا زغالی را انتخاب کنید. یا اگر قرار است پیش دوستانتان بروید رنگ کرم و سبز هم گزینه های عالی برای شما خواهند بود.

 

شلوار مخمل

شلوار مخمل
شلوار مخمل

این مدل شلوار به شما استایل کلاسیک می دهد. در واقع این شلوارها از دهه ۱۹۷۰ میلادی به بازار آمدند و هنوز هم جایگزینی براق برای انواع شلوار معمولی به شمار می آید. جنس آن ها به راحتی قابل تشخیص است. پارچه ی مخمل از رشته‌ های نخ به هم پیچیده بافته می شود. این شلوار ها برای هوای نسبتا سرد مناسب است و به خوبی می تواند پا های شما را گرم نگه دارد. شلوار مخمل را می ‌توانید با یک کت تک که دکمه های پایین آن را بسته اید، ست کنید. همچنین در محیط های غیر رسمی می توان آن را با یک تیشرت و گرمکن گشاد و کفش های کتانی بپوشید و استایل متفاوتی داشته باشید. شلوار های مخمل در هر رنگی جذاب هستند و بستگی دارد که شما چه سلیقه ای داشته باشید.

 

شلوار ورزشی

"<yoastmark

با پوشیدن یک شلوار ورزشی در کل روز با احساس نا خوشایند لباس رسمی خداحافظی کنید. در دنیای امروز  انواع شلوار ورزشی از جنس های عالی تولید می شوند و می توانید تمام روز آن ها را بپوشید. شلوار ورزشی با جنس مرغوب وزن کمی دارد و برای دویدن ترکیبی عالی، راحت و سبک دارد. پوشیدن شلوار ورزشی گزینه ی ایده آلی برای روزهایی است که به دور از شرایط رسمی می خواهید ظاهر خوبی هم داشته باشید. شلوار ورزشی را می توانید با یک پیراهن دکمه دار یا یک سویشرت ست کنید. البته از زدن کراوات صرف نظر کنید. پوشیدن کتانی های زیبا در کنار این شلوار ها یک استایل عالی برای شما خواهد ساخت. اگر کمی سلیقه به خرج بدهید و در انتخاب رنگ شلوار و رنگ کتانی دقت کنید، تیپ محشری خواهید داشت.

 

شلوار پاچه تنگ

شلوار پاچه تنگ
شلوار پاچه تنگ

پوشیدن شلوار های پاچه باریک یا در اصطلاح شلوار لوله تفنگی به شما احساس پوشیدن شلوار جین تنگ را می دهد. اما ظاهری رسمی تر و هوشمندانه تر به شما می بخشد. می توانید این شلوار ها را با کت و شلوار یا بدون کت و شلوار بپوشید. در هر صورت برای شما یک تیپ کلاسیک ایجاد می کند. برای رفتن به دفتر کار یا حضور یافتن در یک رویداد نیمه رسمی یک شلوار پاچه تنگ با رنگ تیره مثل مشکی، زغالی یا سرمه ای گزینه ی بسیار خوبی خواهد بود. از پوشیدن رنگ ‌های روشن ‌تر هم نترسید. این کاملا بستگی به سلیقه ی شما دارد. هنگام خرید این شلوار ها دقت کنید که اندازه ی مناسب انتخاب کنید تا از تنگی پاچه ‌های آن احساس ناراحتی نکنید و برای شما مشکل حرکتی ایجاد نکند.

 

شلوار پشمی

"<yoastmark

مدل های شلوار با جنس پشمی یکی از انواع شلوار های جایگزین برای شلوار جین محسوب می شود. زیرا شلوار پشمی را با هر چیزی می توانید ست کنید و به راحتی با شلوار جین هایی که در آن ها احساس راحتی نمی کنید، خداحافظی کنید. شلوار پشمی سبک کلاسیک دارد و در هر محلی می توانید از آن ها استفاده کنید. از دفتر کار گرفته تا مهمانی در اطراف شهر، این شلوار یک گزینه ی عالی و راحت برای آقایان محسوب می شود. خوب است که شلوار پشمی را با کفش های شیک مجلسی مثل بروژ یا آکسفورد بپوشید. در کنار آن پوشیدن یک کت دکمه دار یا کت بلیزر گزینه‌ های ایده‌آلی خواهند بود.  اگر بخواهید یک تیپ معمولی داشته باشید، یک جفت کفش کتانی همراه با یک گرمکن یا ژاکت بهترین انتخاب برای شماست.

 

شلوار فیت آزاد

شلوار فیت آزاد
شلوار فیت آزاد

برای آن دسته از آقایانی که طرفدار لاغر نشان دادن ساق پا نیستند، شلوار های فیت آزاد گزینه های خیلی خوبی به شمار می آیند. البته قدمت این شلوارها به دهه ۱۹۵۰ میلادی برمی ‌گردد. در آن زمان این شلوار چند دهه بین مردم طرفدار داشت و خود را اثبات کرد. پس از آن از زندگی مردم کنار کشید و حالا دوباره با صنعت مد وارد بازار شده است. اگر چنین شلواری خریدید دقت کنید که نباید آن ها را خیلی کوتاه کنید زیرا باید به حالت نامنظم بایستند و چین کوچکی داشته باشند. البته نباید این شلوار ها خیلی هم بلند باشند و تا روی کفش شما بیایند. با انتخاب این شلوار شما آزاد هستید که هر چیزی را که دلخواهتان باشد همراه آن بپوشید. شلوار فیت آزاد پایه ای عالی برای ایجاد هر استایلی فراهم می کند. حتی می توانید با آن کت و کراوات بپوشید.

 

شلوار ورزشی جاگر

"<yoastmark

خیلی از افراد از پوشیدن تیپ رسمی فراری هستند و در عین حال از انواع تیپ های غیر رسمی هم خسته شده اند. در اینجا یک پیشنهاد خیلی عالی برای این افراد وجود دارد. این شلوار یک جایگزین خیلی خوب برای هرگونه لباس غیر رسمی است که شما دوست ندارید. مطمئن باشید پوشیدن یک شلوار جاگر به طور ناخودآگاه از شما دونده حرفه ای می سازد. هر کسی یکی از این شلوار ها را بپوشد، به طور ناخودآگاه احساس ورزشکار بودند پیدا می کند. بعد از خرید یک جاگر برای همیشه با احساس تنبلی خود خداحافظی کنید و در عین حال لوکس باشید. پوشیدن جاگر با یک ژاکت یا یک تیشرت لانگ خیلی عالی خواهد بود. جاگر را با کفش های کتانی سفید بپوشید تا همه ی چشم ها را به خود خیره کنید.

 

شلوار پاچه کوتاه

شلوار پاچه کوتاه
شلوار پاچه کوتاه

شاید یک جفت جوراب داشته باشید که بخواهید آن ها را به نمایش بگذارید. یا اینکه دوست داشته باشید مچ پا هایتان کمی هوای بیشتر دریافت کند! در این صورت شلوار پاچه کوتاه حتما برای شما هستند. پوشیدن شلوار پاچه کوتاه یک استایل متفاوت ایجاد می کند که مورد پسند افراد خاص است. در واقع تنوعی در بین لباس های رسمی به شمار می آید.  انگار که یک برش پیتزا به کمد لباس های خود اضافه کرده باشید. ست کردن شلوار پاچه کوتاه تقریبا با هر چیزی امکان پذیر است. می توان آن را با یک تیشرت پوشید یا حتی می توانید آن را با کت چرمی بپوشید. این شلوار ها گزینه خوبی برای دوچرخه سواری کردن هستند و آزادانه می توانید با آن رکاب بزنید.

 

شلوار شش جیب مردانه

شلوار شش جیب مردانه
شلوار شش جیب مردانه

مدل شش جیب یکی از شلوار هایی است که هیچ وقت صنعت مد نتوانسته است آن را کنار بگذارد. بعضی از این شلوار ها در کنارشان جیب بزرگی دارند و بعضی از آن ها ندارند. به هر حال جنس و دوخت شلوار ها تاثیر زیادی در شیک بودنشان دارد. اگر می خواهید شلوار شش جیب به شما حس کلاسیک بدهد، بهتر است به سمت رنگ های خنثی مثل شتر یا شنی بروید.  البته رنگ های تیره هم گزینه ی خوبی هستند و با بسیاری از لباس ها ست می شوند. شلوار شش جیب را می توانید با انواع ژاکت ها، هودی ها و کت دکمه دار بپوشید و استایل عالی داشته باشید. یک شلوار شش جیب می تواند تنوع زیادی در تیپ شما ایجاد کند. زیرا تقریبا با هر چیزی می تواند آن را بپوشید.

 

شلوار فاق بلند

شلوار فاق بلند
شلوار فاق بلند

در دنیای امروز صنعت مد هر کاری می کند. شلوار های فاق بلند در گذشته در کمد هر پدر بزرگی پیدا می شد. در قسمت کمر این شلوارها یک طراحی کلاسیک وجود دارد که برای صنعت مد جذابیت پیدا کرده است. امروزه این شلوار ها را در استایل بسیاری از افراد هنرمند می بینیم. آن را با پیراهن های یقه دار و یا کت های نیمه رسمی می پوشند. احتمالاً یک تیشرت ساده همراه با کفش مجلسی و یک لبخند همراه این شلوار می تواند شما را به دوران مارلون براندو برگرداند.  اگر می خواهید انگشت‌ نما شوید و همه به شما خیره شوند حتما آن امتحان کنید!! در مورد این شلوار ها باید دقت داشت که اندازه ی مچ پای آن ها به هیچ وجه کوتاه نباشد و گرنه این طور به نظر می رسد که کسی شلوار خود را بیش از حد بالا کشیده است.

 

شلوار کمر چین

شلوار کمر چین
شلوار کمر چین

مدل کمر چین نیز یکی دیگر از شلوار های کلاسیک، همه کاره و جاودانه است که از گذشته تا کنون در استایل آقایان کاربرد داشته است.  این شلوارها در ترکیب با یک پیراهن یقه کوتاه یا کت تک با دکمه کلاسیک روی آستین های آن برای آقایان مسن خیلی راحت و خوب است. می توانید کفش مجلسی بپوشید و البته پوشیدن کتانی با آن هم هیچ ممنوعیتی ندارد. چند تا چین کوچولو روی کمر این شلوار باعث می ‌شود، احساس راحتی خیلی خوبی داشته باشد. به این ترتیب برای ساعت های طولانی در طول روز بتوانید آن را به تن کنید. بدون اینکه احساس خستگی و ناراحتی از پوشیدن آن داشته باشید. این شلوار برای اکثر موقعیت ها و مناسبت ها درخور و راحت است.

 

شلوار ورزشی گرمکن

"<yoastmark

کمد هیچ مردی نباید بدون شلوار ورزشی گرمکن باشد. این لباس راحتی علاوه بر این که همیشه مد روز است، در هر موقعیتی از خانه گرفته تا بیرون از خانه و در دل طبیعت کاربرد دارد.  پوشیدن شلوار گرمکن ورزشی حس و حال ورزش کردن را در همه زنده می کند. برای داشتن استایل اسپرت سنتی می توانید از یک گرمکن استفاده کنید و آن را با کفش های کتانی بندی بپوشید. پوشیدن گرمکن هم می تواند یک تیپ معمولی باشد و هم می تواند از شلوار های لوکس ورزشی استفاده کنید که شبیه یک میلیونر به نظر برسید. طبیعتا شلوار گرمکن بهتر است در کنار گرمکن ورزشی پوشیده شود. اگر این دو به صورت ست باشند که دیگر همه چیز ایده آل خواهد بود.

 

شلوار چرم

انواع شلوار چرمی از جمله مدل هایی نیستند که برای هرکسی مناسب باشند. این شلوارها خشن اما براق هستند و بسیار تنگ و جذب خواهند بود. به هر حال ست کردن آن با کفش چرمی مورد پسند بعضی از افراد است و استایل آن ها را خاص می‌کند.

 

 

منبع
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x