خانه » آشنایی با دمنوش های نیوشا نیک
آشنایی با دمنوش های شرکت نیوشا نیک
آشنایی با دمنوش های شرکت نیوشا نیک
بهداشت و سلامت

آشنایی با دمنوش های نیوشا نیک

شناخت دمنوش گیاهی :

در اصل دمنوش نوعی مخلوط آب با عصاره گیاهان دارویی یا پوست میوه تازه است که دارای خواص دارویی می باشد.قدمت استفاده از عصاره گیاهان به صورت خشک یا تازه از قدیمی ترین روشهایی که دوباره امروزه به صورت کاملا مدرن رایج شده است.یکی از مهم ترین ویژگی دمنوش گیاهی خاصیت دارویی آن است.با اینکه در سالهای اخیر دسترسی به داروهای شیمیایی خیلی راحتتر از گذشته است ولی باز هم درمان از طریق داروهای گیاهی بسیار رواج دارد.با توجه به استقبال مردم و تاثیر به سزای گیاهان دارویی شناخت شناسه گیاهان(شناخت خواص گیاهی) بسیار حایز اهمیت است.

صد در صد گیاهی و صددرصد ایرانی :

بعد از شناخت شناسه گیاهان،اصلی ترین موضوع گیاهان دارویی مربوط میشود به طریقه مصرف آنها و نداشتن تداخل با داروهای شیمیایی و مقدار مصرف روزانه و دسترسی آسان ،که دمنوش های گیاهی نیوشا با اطلاع رسانی کامل، کیفیت عالی و بدون اسانس ،100 درصد گیاهی بسیار مورد استقبال قرار گرفته.دمنوش های کیسه ای نیوشا علاوه بر استفاده آسان و درمانی،طعمی بسیار خاطره انگیز دارند و با بسته بندی شکیل بسیار مناسب برای پذیرایی از مهمانان شما میباشند.وب سایت دمنوش نیوشا با دسترسی سریع و آسان و پرداخت آنلاین و ارایه انواع پکیج ها با قیمتهای متفاوت در خدمت شماست.شرکت نیوشا دارای محصولاتی متنوع شامل چای های سبز،چای های سیاه،انواع دمنوش،انواع قهوه است. ما محصولاتی صددرصد گیاهی و صددرصد ایرانی در خدمت شما هستیم.

پکیج های لاغری 40روزه گیاهی نیوشا:

امروزه چاقی و اضافه وزن در کشور ما به یکی از معضلات اجتماعی تبدیل شده است که باید هرچه سریعتر با آن مقابله کرد که دمنوش های نیوشا با ارایه پکیج لاغری نیوشا با قیمت های متفاوت و بازخورد بسیار بالا روز به روز در حال مبارزه با چاقی است.پکهای لاغری با توجه به اضافه وزن و شرایط اقتصادی به شما در چربی سوزی و لاغری کمک میکند.دمنوش های لاغری نیوشا با بالا بردن سوخت وساز و متابولیسم بدن و همچنین کاهش اشتهای کاذب شما باعث می شود که شما درپکیج 40روز آن 4 تا 7 کیلو کاهش وزن و کاهش سایز را تجربه کنید.دمنوش های گیاهی نیوشا دارای سیب سلامت و معتبرترین گواهینامه های بین المللی از آلمان و تمامی مجوزهای بهداشتی است.

دمنوش بلوبری یا تمشک آبی:

یکی از پر طرفدارترین محصولات شرکت نیوشا دمنوش بلوبری یا همان تمشک آبی است که در حال حاضر از پرفروشترین محصولات شرکت به شمار میرود.قرن ها پیش از ورود مهاجران اروپایی به آمریکا، بومیان این قاره، ازمیوه بلوبری استفاده می کردند. سرخپوستان باور داشتند که این میوه را روح بزرگ در طول یک دوره قحطی طولانی، برای کودکان گرسنه فرستاده است. دمنوش بلوبری نیوشا باعث افزایش سوخت و ساز در بدن شما میشود که در نتیجه چربی سوزی را زیاد میکند. این ستاره پنج پر که در آمریکا تولید می شود دارای خواص بسیاری است از جمله: تسریع کاهش وزن، بهبود عملکرد مغز، تنظیم کلسترول خون، تنظیم قند خون، تنظیم فشار خون، تقویت بینایی.ما بر آنیم که محصولاتی پر خواص با کیفیت بالا به شما مشتریان فروشگاه دمنوش نیوشا ارایه دهیم